اعلام مصوبات دهمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی لرستان
کد خبر: 3819525
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

اعلام مصوبات دهمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی لرستان

گروه مؤسسات قرانی مردم‌نهاد ــ مصوبات دهمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی لرستان اعلام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اینکه دهمین جلسه هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه با دعوت از حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان و در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه به منظور تقدیر و تشویق اعضای هیئت مدیره و بازرسی در راستای فعالیت‌های قرآنی انجام شده در سطح استان و شهرستان‌ها و حمایت از مجموعه‌های مردمی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه طی جلسه فوق بر موفقیت‌آمیز خواندن عملکرد اتحادیه در سطح استان و تلاش بیشتر برای ارتقای سطح فعالیت‌ها تأکید شد، ادامه داد: سپس هر کدام از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار برداشتن موانع و محدودیت‌های موجود شدند.
امیدیان اظهار کرد: تأکید بر تعامل بیشتر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها با مؤسسات و مجموعه اتحادیه و تهیه و ارسال نامه در راستای عملکرد مثبت اتحادیه قرآنی استان برای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و همچنین سازمان دارالقرآن الکریم و قدردانی از عملکرد مطلوب اتحادیه در مناطق سیل‌زده و حمایت از مؤسسات آسیب‌دیده شده از دیگر مواردی بود که طی این جلسه مطرح شد.
وی ادامه داد: همچنین 80 میلیون ریال به همت خیرین از سوی اتحادیه جمع‌آوری شد که طی این جلسه مقرر شد تا میان مؤسسات آسیب‌دیده شده از سیل اخیر در پلدختر توزیع شود. همچنین پنج عدد کامپیوتر، تعدادی کولر، 400 متر مربع موکت، 3 هزار جلد قرآن و 120 جلد مفاتیح جهت تجهیز این مؤسسات به آنها تعلق می‌گیرد.
امیدیان بیان کرد: همچنین در خصوص مکان برپایی مجمع عمومی اتحادیه، طی 19 تیرماه در قم و یا داخل استان، تصمیم نهایی اخذ نشده است. طی این جلسه گزارشی از تراز مالی سال 97، گزارش هیئت بازرسی و گزارشی از عملکرد هیئت مدیره اتحادیه و گزارش عملکرد مالی هشت ساله اتحادیه از سال 89 تا 97 ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد سه نفر از اعضای هیئت بازرسی و چهار نفر از اعضای هیئت مدیره و یک نفر از اعضای علی‌البدل هیئت بازرسی و یک مؤسسه قرآنی به عنوان نمایندگان اتحادیه و مؤسسات قرآنی لرستان در مجمع عمومی اتحادیه کشوری شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha