تلاش برای راه‌اندازی بنیاد «امین ولایت» در شیراز
کد خبر: 3819814
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

تلاش برای راه‌اندازی بنیاد «امین ولایت» در شیراز

گروه فرهنگی ــ مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینكه تلاش می‌كنیم تا بنیاد «امین ولایت» را راه‌اندازی كنیم، گفت:‌ تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی حضرت شاهچراغ(ع) كه بزرگترین شاخصه‌اش امین ولایت است را به‌صورت ملی و بین‌المللی ذیل این بنیاد، اجرایی خواهیم كرد.

به گزارش ایکنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، از راه‌اندازی بنیاد «امین ولایت» خبر داد و گفت: ‌16 سال از عمر برپركت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌گذرد؛ لذا ما نیز بر آن شدیم به‌منظور پاسداشت مقام شامخ حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برادر امام رضا(ع) بنیاد «امین ولایت» را راه‌اندازی كنیم.
وی با بیان اینكه پیشنهاد این موضوع را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم داد، افزود:‌ تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی حضرت شاهچراغ(ع) كه بزرگترین شاخصه‌اش امین ولایت است را به‌صورت ملی و بین‌المللی ذیل این بنیاد اجرایی خواهیم كرد.
سهرابی یادآور شد: تلاش می‌كنیم تا منویات مقام معظم رهبری كه به شیراز عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را دادند را اجرایی كنیم و این كوچكترین حركتی است كه باید انجام دهیم.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه با تصریح اینكه برنامه‌های امسال دهه كرامت را پرشورتر برگزار خواهیم كرد، گفت: دهه كرامت فرصت غنیمتی برای همدلی تمام دستگاه‌هایی اجرایی استان است.
وی با بیان اینكه دهه كرامت امسال از 13 تا 23 تیرماه خواهد بود، گفت: برای اولین بار شیراز در این دهه میزبان جشنواره ملی شعر رضوی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha