اولین گروه از مددجویان یزدی به مشهد مقدس اعزام شدند
کد خبر: 3819885
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

اولین گروه از مددجویان یزدی به مشهد مقدس اعزام شدند

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: 200 نفر از مادران و دختران تحت حمایت به زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) مشرف شدند.

اعزام اولین گروه از مددجویان کمیته امداد یزد به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا از یزد، اولین گروه از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همزمان با آغاز دور جدید اردوهای زیارتی و آموزشی این نهاد در سال 98  به مشهد مقدس اعزام شدند که در این راستا 200 نفر از مادران و دختران تحت حمایت به زیارت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) مشرف شدند.

حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد در حاشیه اعزام مددجویان این نهاد به مشهد مقدس اظهار کرد: برگزاری اردو ازجمله فعالیت‌های فرهنگی این نهاد با رویکرد پرورشی است و اردیبهشت‌ماه سال جاری نیز اولین گروه از مددجویان تحت حمایت استان شامل 200 نفر به اردوی زیارتی حضرت فاطمه معصومه (ع) اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد یادآور شد: سال گذشته ۶۲۱۷ مددجوی تحت حمایت به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، قم و اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند، از این تعداد مددجو ۳۵۱۱ نفر از برنامه‌های اردوی زیارتی و ۲۷۰۶ مددجو از برنامه‌های اردوی آموزشی تربیتی بهره‌مند شدند.

وی افزود: ۲۴۵۲ نفر از مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی در سال 97 دانش‌آموز، ۲۴۳ نفر دانشجو و طلاب علوم دینی، ۲۴۴۷ نفر سرپرست خانوار، ۶۱۷ سالمند، ۱۰۴ نفر جوانان در آستانه ازدواج، ۱۵۷ نفر دختران جامانده از ازدواج، ۱۶۰ نفر دختران بازمانده از تحصیل و ۳۷ زوج جوان بوده‌اند، یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان برای برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی در این مدت هزینه شد که ۶۸ درصد از محل کمک‌های مردمی و صدقات و ۳۲ درصد از منابع دولتی تأمین‌ شده است.

انتهای پیام

captcha