تلاش برای راه‌اندازی رادیو كرامت
کد خبر: 3819894
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

تلاش برای راه‌اندازی رادیو كرامت

گروه اجتماعی ـ رئیس كارگروه ارتباطات و فضای مجازی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه كرامت كشور از انجام مذاکره برای راه‌اندازی «رادیو کرامت» خبر داد و ابراز امیدواری كرد كه با راه‌‌اندازی این رادیو بتوانیم پوشش رسانه‌ای مردمی از برنامه‌های دهه كرامت داشته باشیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام امیر ارزانی، رئیس كارگروه ارتباطات و فضای مجازی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه كرامت كشور امروز، 26 خردادماه در نشست مشترک شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد،‌ از انجام مذاکره برای راه‌اندازی «رادیو کرامت» خبر داد و گفت: این امر صورت گرفته است و امیدواریم در ایام دهه کرامت بتوانیم با راه‌اندازی آن پوشش رسانه‌ای مردمی از برنامه‌ها داشته باشیم.
وی اظهار كرد: دهه کرامت فرصت و بهانه‌ای برای ترویج معارف اهل بیت (ع) است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های عضو بتوانیم در این زمینه فعالیت‌های موثری انجام دهیم.
ارزانی به تشریح برنامه‌های این كارگروه پرداخت و افزود: تولید محتوا در قالب‌های مختلف نظیر کلیپ، موشنگرافی، نشریه الکترونیک و فضای مجازی براساس شعار دهه کرامت امسال با عنوان «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» از برنامه‌های کارگروه است که با موضوع مصادیق مهربانی طبق روایات ائمه معصومین(ع) دنبال می‌شود.
سرپرست اداره‌کل امور هماهنگی ستادی و ریاست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، تشکیل ستاد خبری، مستندسازی و جریان‌سازی به شیوه نوین را از مهم‌ترین برنامه‌های کارگروه ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت برشمرد و گفت: رسانه‌های فعال کشور برنامه های ایام دهه کرامت را در سطح گسترده پوشش خبری می‌دهند و سایت دهه كرامت نیز همزمان با ولادت حضرت امام حسن(ع) رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha