امر به معروف و نهی از منکر سیاسی جلوه نکند
کد خبر: 3819907
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

امر به معروف و نهی از منکر سیاسی جلوه نکند

گروه اجتماعی - دادستان عمومی و انقلاب گیلان امر به معروف و نهی از منکر را یک کار ایمانی دانست و خاطرنشان کرد:‌ سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر سیاسی جلوه نکند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مصطفوی‌نیا، دادستان عمومی و انقلاب استان گیلان امروز،‌ 26 خردادماه در دیدار با دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان، اظهار کرد: قوه قضائیه هیچ وقت شما را تنها نمی‌گذارد، زیرا حرکت شما را یک حرکت ارزشی و دینی می‌داند و با تمام وجود از شما حمایت می‌کند؛ البته همواره باید بر مدار قانون حرکت کنید.

وی افزود: از مهدهای کودک و دبستان‌ها غافل نشوید و سعی کنید با ارتباط با آموزش و پرورش و بهزیستی فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر را از این مکان‌ها شروع کنید تا استمرار داشته باشد.

دادستان گیلان یادآور شد:‌ در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از افراد خوشنام استفاده کنید و نیروهای آموزش دیده و با تجربه را برای این کار در نظر بگیرید.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا خاطرنشان کرد: سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر سیاسی جلوه نکند لذا ارتباط با سرحلقه‌ها و هماهنگی با سایر ضابطین در دستور کارمان قرار گرفته است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را یک کار دلی دانست و خاطرنشان کرد:‌ همه باید افتخار کنیم که آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم و لذت می‌بریم در خدمت این راه هستیم، لذا شما هم نباید از سرزنش‌ها و ناملایمات نگران باشید و با قوت کارتان را ادامه دهید و ما پشتیبان شما هستیم.

حسن کربلایی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان نیز، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های دادستانی استان از آمران به معروف و ناهیان از منکر، عنوان کرد:

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بر عهده تک تک افراد مومن و مسلمان جامعه است، گفت: با حمایت از کسانی که این فریضه را اجرا می‌کنند،‌ با هرگونه رفتار غیر اخلاقی و هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در 62 اداره دولتی خبر داد و تصریح کرد: طی جلسات و گزارش‌هایی که ستاد احیا از این شوراها دریافت می‌کند، بدین وسیله از وضعیت موجود منکراتی در آن سازمان مطلع می‌شویم.

انتهای پیام

captcha