ساخت مسجد در روستای چاه‌ریگان فهرج آغاز شد
کد خبر: 3819914
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۲
به همت خیران؛

ساخت مسجد در روستای چاه‌ریگان فهرج آغاز شد

گروه اجتماعی ــ با حضور امام جمعه فهرج، فرمانده سپاه شهرستان، نماینده خیران اصفهان و جمعی از مردم روستای چاه‌ریگان بخش نگین کویر فهرج عملیات احداث مسجد در منطقه محروم فهرج در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع آغاز شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، عملیات احداث مسجد در منطقه محروم فهرج در زمینی به مساحت ۱۲۰ مترمربع دیروز، 26 خرداد با حضور امام جمعه فهرج، فرمانده سپاه شهرستان، نماینده خیران اصفهان و جمعی از مردم روستای چاه‌ریگان بخش نگین کویر فهرج آغاز شد.

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج، در این مراسم با قدردانی از اقدام خیران و نماینده مسجدساز اصفهان در برخوردارسازی مردم منطقه از مساجد گفت: مساجد مکان مذهبی و محل اتحاد و تصمیم‌گیری برای مناطق مختلف به ویژه در روستاهاست.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای خیر که در اذهان عموم ماندگار شده و به انسان خیر و برکت می‌دهد ساخت و کمک به احداث مساجد است افزود: از مسئولان درخواست داریم تا با پیگیری‌های مستمر خود هر چه زودتر زمینه استفاده اهالی را محقق سازند.

مهدی علیزاده، نماینده خیران مسجدساز اصفهان در شهرستان‌های فهرج و نرماشیر با بیان اینکه تمام هزینه‌های ساخت این مسجد بر عهده خیران مسجدساز اصفهان است گفت: امروز با حمایت این عزیزان کار ساخت سی و پنجمین مسجد در شهرستان فهرج آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این مسجد در زمینی به مساحت 120 مترمربع آغاز می‌شود افزود: با بهره‌برداری از این مسجد چهار روستای امیرآباد، ملک‌آباد و الله‌آباد به مرکزیت چاه‌ریگان می‌توانند از این مکان استفاده کنند.

علیزاده با بیان اینکه تاکنون 10 باب مسجد به طور کامل تکمیل شده است بیان کرد: در کنار آن مساجدی که فرسوده و نیمه‌ تکمیل بودند هم مورد بازسازی قرار می‌دهیم تا مردم شهرستان بتوانند به نحو مطلوب از خدمات ایجاد شده در جهت راز و نیاز با معبود خود بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام

captcha