جنایت جدید داعش علیه حشدالشعبی در «الانبار» عراق
کد خبر: 3843885
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

جنایت جدید داعش علیه حشدالشعبی در «الانبار» عراق

 گروه بین‌الملل ــ عناصر گروه تروریستی داعش شامگاه شنبه با حمله به یک خانواده عضو بسیج عشایری وابسته به حشدالشعبی در استان الانبار عراق، تمام افراد این خانواده را به قتل رساندند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بخش عربی «خبرگزاری آناتولی»، یک مسئول محلی در استان الانبار عراق، امروز، 31 شهریورماه، اعلام کرد که تروریست‌های داعشی، در ساعات پایانی شنبه‌شب، به یک خانواده عضو بسیج عشایری در منطقه «النباعی» واقع در شرق شهر «الرمادی» مرکز استان الانبار حمله کردند.
 
عماد الدلیمی، از مسئولان محلی استان الانبار درباره این حمله تروریستی گفت: داعشی‌ها در این حمله از اسلحه همراه با صدا خفه کن استفاده کردند و هر 4 نفر اعضای این خانواده را به قتل رساندند.
 
الدلیمی افزود: پس از این کشتار، نیروهای امنیتی عراق در محل حادثه حاضر شده و اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.
 
گروه تروریستی داعش، هر از چندگاهی مناطق الضابطیه و النباعی در استان الانبار را مورد حمله قرار می‌دهد و خسارات زیادی به شهروندان و نیروهای امنیتی وارد می‌کند.
 
اخیراً نیز فعالیت داعش در مناطق مرزی عراق و سوریه در دو استان نینوا و الانبار (در شمال و غرب عراق) و همچنین در استان‌های دیاله (در شرق) و کرکوک و صلاح الدین (در شمال عراق) افزایش یافته است و عملیات‌های تروریستی علیه نیروهای امنیتی و شهروندان عراقی از سوی این تروریست‌ها انجام می‌گیرد.
 
داعش همچنان دارای هسته‌های مخفی در نقاط مختلف عراق است و به تدریج در حال بازگشت به روش گذشته خود در انجام حملات خاموش در درگیری‌های پیش از سال 2014 است.
 
انتهای پیام
captcha