نام‌نویسی مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن در کشور آغاز شد
کد خبر: 3870792
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

نام‌نویسی مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن در کشور آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر از آغاز نام‌نویسی مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن در کشور خبر داد.

ارسالی///نام‌نویسی مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن در کشور آغاز شد

به گزارش ایکنا؛ محمدصادق محسنی کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر طی سخنانی گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌ کریم، ثبت‌ نام مرحله یازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن‌ کریم آغاز شد.
وی در ادامه افزود: فعالیت این مدرسه به‌گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری و تلفنی، طی 10 ماه و سه هفته حافظ کل قرآن‌ کریم شوند.
محسنی کبیر ادامه داد: شکل اجرای این طرح به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روان‌شناسی از افراد گرفته می‌شود. سپس مطابق با نتیجه آزمون‌ها و تست‌ها، یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روان‌شناسی برگزار می‌شود، البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روان‌شناسی چکاب می‌شوند.
مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر تصریح کرد: برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته‌ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده، با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند که راحت‌تر قرآن را حفظ کنند.
وی در مورد بسته‌های آموزشی این مدرسه افزود: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب تمرین، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی، و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی 10 ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می‌توانند حافظ کل قرآن شوند.
محسنی کبیر در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir/ketabequran مراجعه کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام تا 25 دی‌ماه عدد 1 را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷8001-۰۲۱تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha