فوت 189 بیمار کرونایی در کشور
کد خبر: 3915820
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
لاری خبر داد؛

فوت 189 بیمار کرونایی در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و 132 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته 189 بیمار کرونایی در کشور جان باختند.

فوت 189 بیمار کرونا در کشوربه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: با احتساب این موارد جدید مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۸ هزار و ۸۴۴ نفر رسید.


وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

لاری بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه ۳ هزار و ۹۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند، گفت: تا کنون دو میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی یادآور شد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری افزود: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام
captcha