اجرای طرح «شور عاطفه‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند
کد خبر: 3922103
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

اجرای طرح «شور عاطفه‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند

معاون مالی و اداری کمیته امداد از اجرای طرح «شور عاطفه‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند خبر داد.

 طرح «شور عاطفه‌ها»

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید باجلان، معاون مالی و اداری کمیته امداد در دیدار با آیت‌الله سید‌محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید با تشریح عملکرد کمیته امداد در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت، افزود: کمیته امداد به عنوان یادگار ماندگار امام راحل‌(ره)، بزرگترین نهاد حمایتی کشور است و حدود ۲/۵ میلیون خانوار نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند.

باجلان با اشاره به اجرای پویش ایران همدل، از فعالیت گسترده کمیته امداد در این پویش خبر داد و گفت: کمیته امداد با کمک صدا و سیما، آستان قدس، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین سازمان بهزیستی قدم در پویش ایران همدل گذاشته است تا بتوانیم در شرایط شیوع کرونا که مشکلاتی برای هموطنان ایجاد شده است، کمک‌کننده باشیم.

رئیس قرارگاه اطعام حسینی بر ضرورت کمک به خانواده‌های نیازمند در شرایط کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: طرح اطعام حسینی با هدف توزیع غذای گرم میان نیازمندان از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی به اجرای طرح شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند اشاره و خاطرنشان کرد: طرح ابتدایی کمیته امداد تهیه ۵۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند است.

در این دیدار همچنین آیت‌الله علوی گرگانی ضمن قدردانی از مدیران و امدادگران کمیته امداد برای ارائه خدمات به نیازمندان جامعه گفت: گزارش عملکرد مثبت این نهاد در خدمت‌رسانی به فقرا و مستضعفان مژده‌ای برای ما و همه دلسوزان بود.

وی افزایش کمک‌های مردم به کمیته امداد را بهترین نمونه موفقیت این نهاد در جلب مشارکت مردم برشمرد و گفت: تا می‌توانید خدمات خود را در جامعه بیشتر کنید که موجب برکات فراوان خواهد شد.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه همیشه دعاگوی شما امدادگران هستم، افزود: از خداوند متعال خواستار توفیقات بیشتر شما در خدمت به محرومان هستم.

انتهای پیام
captcha