فوت ۱۱۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته
کد خبر: 3922247
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
لاری خبر داد؛

فوت ۱۱۵ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد.

فوت ۱۱۵ بیمار در شبانه روز گذشته در کشوربه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: با احتساب این افراد، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۹۷ هزار و ۸۰۱ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

لاری یادآور شد: خوشبختانه تا کنون ۳۴۲ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۷۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، یادآور شد: تا کنون سه میلیون و ۵۰۷ هزار و ۹۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام
captcha