روزشمار دهه وقف ۹۹ اعلام شد
کد خبر: 3928646
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

روزشمار دهه وقف ۹۹ اعلام شد

روزشمار دهه وقف سال جاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، روزشمار دهه وقف سال جاری که از روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه آغاز می‌شود، اعلام شد.

براساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه دهه وقف سال ۹۹ از روز پنجشنبه 24 مهرماه مصادف با ۲۷ صفر آغاز می‌شود و تا روز شنبه سوم آبان‌ماه مصادف با هفتم ربیع‌الاول ادامه خواهد داشت.

در این راستا پنجشنبه ۲۴ مهرماه همزمان با روز وقف «کارکرد رسانه در فرهنگ‌سازی وقف و امور خیریه» نام گرفته است. روز جمعه ۲۵ مهرماه همزمان با شهادت امام حسن‌(ع) و پیامبر اکرم‌(ص) نیز «نقش وقف در ترویج فرهنگ قرآن و عترت» و شنبه ۲۶ مهرماه همزمان با شهادت امام رضا(ع) «نقش وقف در عمران و آبادانی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی» نام‌گذاری شده است.
 
برای روز یکشنبه ۲۷ مهرماه همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول، عنوان «نقش سازمان‌ها و دستگاه‌ها در توسعه نهاد وقف»، دوشنبه ۲۸ مهرماه «نقش وقف در توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی»، سه‌شنبه ۲۹ مهرماه «کارکرد وقف در اقتصاد پایدار و جهش تولید» و چهارشنبه ۳۰ مهرماه «جایگاه وقف در حوزه آموزش و توسعه علم و فناوری» در نظر گرفته شده است.
 
بنابر این گزارش، برای روزهای یکم تا سوم آبان‌ماه مصادف با روزهای هشتم تا دهم از دهه وقف نیز به ترتیب عناوین «خدمات اجتماعی نهاد وقف»، «نقش مردم در احیا و صیانت از موقوفات» و «نقش وقف در حوزه سلامت» انتخاب شده است.
انتهای پیام
captcha