كوچه‌ محل سکونت خانواده «هوشنگ یاری» به نام این معلم قرآن نامگذاری شد
کد خبر: 3940368
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

كوچه‌ محل سکونت خانواده «هوشنگ یاری» به نام این معلم قرآن نامگذاری شد

شهردار کرمانشاه با حضور در منزل مرحوم هوشنگ یاری، قاری برجسته و فقید بین‌المللی کرمانشاهی، از خانواده ایشان دلجویی کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، در بازدید شهردار کرمانشاه از منزل مرحوم هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی، با حضور حجت‌الاسلام حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس، حجت‌الاسلام احمدی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی عبدالمالکی، معاون فرهنگی شهردار، سیدمحسن موسوی‌یکتا، مدیر اداره قرآنی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و مهدی قبادی از فعالان قرآنی، از زنده‌یاد، یاری به‌ عنوان یکی از چهره‌های قرآنی ماندگار استان و کشور یاد و از مقام ایشان تجلیل شد.

در این برنامه که به‌ همت اداره قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برپا شد، مقرر شد جهت تجلیل از مقام این قاری فقید، کوچه محل سکونت خانواده‌شان به اسم مرحوم هوشنگ یاری، نامگذاری شود.

سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه در این دیدار ضمن دلجویی از فرزندان و خانواده مرحوم یاری با بیان اینکه چهره‌های قرآنی استان، سرمایه‌های معنوی شهر هستند، گفت: شادروان یاری از مفاخر قرآنی کرمانشاه بود و پاسداشت ایشان از وظایف مدیریت شهری است.

وی با اشاره به تشکیل اداره امور قرآنی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: اولویت‌های ارزشمند در دستور کار این اداره قرار گرفته که به ترویج مباحث قرآنی در شهر کمک خواهد کرد.

یادآور می‌شود، هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی اهل کرمانشاه، ۱۸ آبان‌ماه در سن ۵۲ سالگی به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام
captcha