توزیع بازی‌های رایانه‌ای ضد اسلامی در دستان کیست؟

گروه فضای مجازی: بازی‌های رايانه‌ای ضد ايرانی و ضد شيعی در لابه‌لای انبوهی از بازی‌های داخلی و خارجی توزيع می‌شود و نوجوانان بدون آگاهی در ميان شخصيت‌های بازی، غرق شده و انبوهی از نمادها در ضمير ناخودآگاهشان قرار می‌گيرد.







شباهت اين نشانه به ستاره پنج‌پر

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، وقتی مروری بر بازی‌های رايانه‌ای خارجی داشته باشيم در ميان آن بازی‌های ضد شيعی و ضد اسلامی مشاهده می‌شود تا جايی كه در نمايشگاه‌های مختلف اروپا هم اين نوع بازی‌ها به نمايش عمومی در‌می‌آيد و به نوعی انگيزه اسلام‌هراسی را ايجاد می‌كند.


شركت مطرح توليدكننده بازی‌های ويدئويی «يوبی سافت» از بازی جديد ضد ايرانی خود با نام ليست سياه در نمايشگاه بين‌المللی بازی‌های ويدئويی پرده‌برداری كرد. «يوبی‌سافت» (Ubisoft) سومين شركت بزرگ توليدكننده بازی‌های ويدئويی در جهان است كه سری جديد از مجموعه بازی‌های ويدئويی «اسپلينترسل» (Splinter Cell) با نام «ليست سياه» (Blacklist) را در جريان كنفرانس مايكروسافت در نمايشگاه 2012 بازی‌های ويدئويی E3 معرفی كرد.


موضوع داستان اين بازی كه در مرز ايران و عراق رخ می‌دهد، از اين قرار است كه كشورهای منطقه (ايران و عراق) كه از سال‌ها جنگ و اشغال آمريكا در منطقه به ستوه آمده‌اند تمام منابع خود را برای دادن اولتيماتوم به آمريكا جمع می‌كنند و به آمريكا می‌گويند يا نيروهای خود را خارج كند يا با عواقبش روبرو خواهد شد و ما جنگ را به شما می‌دهيم. دولت آمريكا كه منافع خود در منطقه را در معرض خطر می‌بيند جاسوس و مأمور ويژه خود به نام فيشر را به مرزهای ايران و عراق و كردستان اعزام می‌كند تا سركرده تروريست‌ها را شناسايی و از بين ببرد.


نكته قابل توجه در اين بازی صحبت كردن برخی از شخصيت‌های بازی و حتی خود فيشر به زبان فارسی است و فيشر با نيروهای ايرانی نيز درگير می‌شود. چندی پيش هم بازی ميدان نبرد 3 روانه بازار شد كه در آن نيروهای آمريكايی به تهران حمله می‌كنند. به نظر می‌رسد جنگ روانی و رسانه‌ای عليه ايران با توليد بازی‌های‌ويدئويی و فيلم‌های هاليوودی ضدايرانی وارد فاز جديدی شده است.


بازی ضد اسلامی با نام «Doodle God» نعوذ بالله يعنی «خدای ابله» برای گوشی‌های همراه آندرويد طراحی شده است. در آرم اصلی اين بازی رايانه‌ای نماد چشم جهان‌بين را درون هرم گذاشته شده است. در اين بازی رايانه‌ای به وسيله عناصر چهارگانه(كه از نمادهای كاباليستی هستند) بايد كاربر ايده خود را طراحی كند كه اين امر به نوعی زير سوال بردن قدرت خداوند در آفرينش جهان است به اين معنی هر كسی می‌تواند با عناصر چهارگانه جهانی را بيافريند.







استفاده از نام حضرت علی(ع) بر روی لباس تروريست داستان

همچنين بازی شيطانی Resident Evil 4 كه در سال 2005 به همت شركت Capcom و در سال 2006 به همت شركت sierra عرضه شد، به نوعی به ترويج شيطان‌پرستی می‌پردازد. شيطانی بودن اين بازی با توجه به سياست و خط مشی جهانيان چندان تعجب آور نيست چيزی كه ما را به تعجب می‌آورد، فروش نسخه‌های مختلف و حتی دوبله اين بازی در كشورمان است، حتی اين بازی با آرم و نشان بنياد بازی‌های رايانه‌ای ايران به فروش می‌رسد.


هزاران هزار بازی‌ ديگر در جعبه بازی‌های رايانه‌ای وجود دارد كه به نوعی سعی دارند كاربران مسلمان را از اسلام و شيعه‌بودن‌شان دور كنند و بسياری از اهداف و دين‌های بيهوده‌شان را جايگزين آن كنند. حال در اين ميان متوليان بازی‌های رايانه‌ای مطرح می‌شود كه با كم‌كاری‌های‌شان عرصه را برای دشمن بيشتر كرده‌اند.


متوليان بازی‌های رايانه‌ای در ايران بايد گوش‌ به زنگ باشند كه دوران سختی را سپری می‌كنند، دورانی كه روز به روز دشمن با غفلت مسئولان دست به كار شده و هر روز بازی‌های رنگين و جذابی را با اهداف شيطانی‌شان راهی بازارها می‌كنند.


آنها در بازی‌های‌شان، از نام و القاب پيامبران و امامان‌مان در جايگزين تروريسم‌ها استفاده می‌كنند تا به نوعی شخصيت‌های اين بزرگان را تخريب كنند. همچنين استفاده از نمادهای شيطان‌پرستی و فراماسونی با ظرافت تمام در بازی‌های رايانه‌ای از ديگر نكات مهمی است كه در اين بازی‌های رايانه‌ای مشاهده می‌شود.


متوليان امر بايد گوش به زنگ باشند و بدانند كه بازی‌های رايانه‌ای مهم‌ترين ابزاری است كه به نوعی می‌تواند در انتقال فرهنگ و نابودی آن مؤثر باشد، بنابر اين تخصيص اعتبارات مناسب به حوزه بازی‌های رايانه‌ای و توليد بازی‌های با كيفيت از جمله مباحثی است كه بايد مدنظر قرار گيرد.