تأکید استاندار مرکزی بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مرکزی، محمدحسین مقیمی، استاندار مرکزی در دیدار با مردم روستای سمقاور شهرستان کمیجان در محل حسینیه این روستا بیان کرد: مردم با حضور خود ثابت می‌کنند که تحت هیچ شرایطی حاضر به تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان نیستند و تحت رهبری ولی فقیه، از هر کوششی برای سربلندی ایران اسلامی دریغ نخواهند کرد.



وی با مقایسه شرایط اداره کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، افزود: مهمترین دستاورد انقلاب، استقلال و قطع دخالت بیگانگان در سرنوشت کشور بود و مردم به پیروی از امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی نه غربی روی پای خود ایستادند و امروز نیز همین رویه را دنبال می‌کنند.



مقیمی در شرایط اقتصادی فعلی، مشارکت مردمی و حمایت از سرمایه‌گذاری بیشتر در راستای توسعه و پیشرفت کشور را مهمترین اولویت ذکر کرد و افزود: همه مردم و مسئولان باید در چارچوب قانون اساسی و با تبعیت از رهبری شعار حماسه اقتصادی را در عمل محقق کنند.



استاندار مرکزی ضمن تقدیر از مردم روستای سمقاور در ایجاد و توسعه صنعت منبت‌کاری و صنایع دستی گفت: دولت نیز باید با حمایت از این صنعت به رونق اشتغال و افزایش درآمد مردم کمک کند.



یادآور می‌شود، در پایان این دیدار مردمی، استاندار از 2 کارگاه مبل و منبت‌کاری این روستا بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.