با حضور امام‌جمعه اصفهان؛
برگزاری جشن ختم قرآن کریم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) شهرضا

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای کوثر مراسم جشن ختم قرآن کریم روز یکشنبه، 9 شهریورماه در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) شهرضا برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای کوثر با بیان این خبر، گفت: تلاوت روزانه قرآن کریم در مساجد یکی از اموری است که تأثیر بسزائی در انس مردم با قرآن کریم دارد و یکی از برنامه‌های مؤسسه آوای کوثر فرهنگ‌سازی تلاوت قرآن در بین مردم است.

وی افزود: به یاری خداوند متعال توفیق یافته‌ایم که هر شب دو صفحه از قرآن کریم را پس از نماز عشا با صدای قاریان مطرح شهرستان شهرضا در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) تلاوت کنیم و توفیق بیشتر اینکه هر سال ختم قرآن با دهه با برکت کرامت همراه می‌شود، لذا به شکرانه این توفیق هر سال مراسم جشنی در این ایام برگزار می‌شود که با حضور پرشور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن همراه بوده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای کوثر در پایان بیان کرد: امسال این محفل نورانی مزین به قدوم مبارک آیت‌الله طباطبائی‌نژاد، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اصفهان خواهد بود و ان‌شاءالله از رهنمودهای ایشان برای ادامه حرکت قرآنی خویش استفاده خواهیم کرد.