توسط دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج؛
کسب رتبه برتر نوزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان کشور

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد غفاری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج از کسب موفقیت سه دانشجوی این دانشگاه در نوزدهمین جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت خبر داد.

وی افزود: در این مسابقات که با شرکت برگزیدگان سراسر کشور برگزار شد، سه دانشجو رتبه‌های اول تا دوم و عنوان برتر را کسب کردند.

غفاری با اشاره به کسب رتبه برتر نوزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان در بخش‌های مختلف این مسابقات از سوی دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج، اظهار کرد: عزیز دانایی‌مقدم رتبه اول در بخش شعر با موضوع آیه‌های نور و سعیده بناوند رتبه دوم با موضوع شعر امام رضا(ع) را به‌دست آوردند.

وی گفت: همچنین، سیداسدالله کشاورز در بخش عکس حائز رتبه اول در نوزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی مسابقات قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور شد.

غفاری در پایان بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر مسئولان واحدهای دانشگاهی و استانی طی پائیز سال جاری در استان فارس (دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز) برگزار و از برگزیدگان کشوری نیز تقدیر و تجلیل خواهد شد.