هنرمند با همه وجودش دیواری در مقابل زشتی‌های موجود در عالم است

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، نشست انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران، ۱۹ شهریورماه در محل سازمان بسیج هنرمندان استان با حضور مسئول انجمن‌های بسیج هنرمندان مازندران و اعضای این انجمن جهت بررسی و پیگیری فعالیت‌های هنرمندان بسیجی در سطح استان برگزار شد.

عسگری نورزاد معلم، مسئول امور انجمن‌های بسیج هنرمندان مازندران با اشاره به هنر متعهد و جایگاه آن در جامعه، گفت: شخص هنرمند همه عالم را زیبا می‌بیند، هنرمند با همه وجودش دیواری در مقابل زشتی‌ها، خصومت‌ها، دشمنی‌ها و بی‌تناسبی‌های موجود در عالم است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که هنرمند در حقیقت یک صلح‌آفرین است، افزود: در عالم دو دسته از انسان‌ها حضور دارند، عده‌ای از آنان انسان‌های شرور و خون‌ریز هستند و نگاهشان این است که تا چه اندازه از عالم بهره‌برداری کنند؛ و اما دسته دیگر از انسان‌ها وجود دارند که می‌خواهند چیزی را به عالم اضافه کنند، این دسته از انسان‌ها همانند مادری هستند که شیره جانشان را جهت رشد نوزاد به آن انتقال می‌دهند.

مسئول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه هنرمند با نگاه فرشته گونه‌اش عالم را نورانی می‌کند، اظهار کرد: هنرمند با نگاه هنرمندانه‌اش می‌تواند با یک کلمه انسان را متحول کند.

حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی، مسئول انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان درباره فعال کردن انجمن و ارائه طرح‌های پیشنهادی از سوی اعضا گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌ها و عملیاتی کردن آن‌ها می‌تواند به ارتقای سطح علمی هنرمندان بسیجی استان کمک  فراوانی را به همراه داشته باشد، لذا از شما اعضای انجمن درخواست می‌شود تا در این نشست و نشست‌های بعدی طرح‌های خود را ارائه کرده تا اینکه پس از بحث و تبادل نظر در مورد آن و تصویب انجمن به مرحله اجرا در آید.

در پایان این نشست اعضای انجمن به ارائه طرح‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و مصوب شد تا اینکه در هر نشست توسط اعضا مطالب پژوهشی درباره صنایع دستی در مناطق مختلف استان تهیه و ارائه شود.