با حضور معاون وزیر ارشاد؛
هفتمین نمایشگاه کتاب یزد آغاز به کار کرد/ حضور ۴۵۴ ناشر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه استانی کتاب یزد با ارائه گزارشی از مجموعه نمایشگاه‌های استانی کتاب که در طول سال برگزار شده‌اند، اظهار کرد: آمارهای موجود در مؤسسه خانه کتاب بیانگر این موضوع است که خوشبختانه امسال تعداد عناوین کتاب‌ها با رشد چشمگیری مواجه بودند.

وی افزود: امسال به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران 23 نمایشگاه استانی کتاب و به همت تشکل‌های خصوصی حدود 6 نمایشگاه استانی کتاب برگزار شده و مجموع 12 میلیارد تومان بُن کتاب در این نمایشگاه‌ها عرضه شده است.

صالحی در ادامه، از غرفه خانه کتاب دیدن کرد و با تسهیلات و وب‌سایت اهل قلم آشنا شد.

گفتنی است، در هفتمین نمایشگاه استانی کتاب یزد 454 ناشر به عرضه بیش از 45 هزار عنوان کتاب اقدام کرده‌اند. این نمایشگاه تا 14 اسفندماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود. 

یادآور می‌شود، هفتمین نمایشگاه استانی کتاب یزد از 9 تا 14 اسفند‌ماه از ساعت 9 تا 12:30 و 16 تا 21:30 به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی یزد پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.