اجرای 73 عنوان برنامه توسط فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه
کد خبر: 3465876
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

اجرای 73 عنوان برنامه توسط فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه

گروه اجتماعی: مسئول فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه با بیان اینکه سپاه شهرستان بانه در سال جاری بالغ بر 73 برنامه در قالب فرهنگی ـ اجتماعی اجرا کرده است گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه در طول 9 ماهه گذشته سال جاری توانسته تمام ماموریت‌های محوله خود را به نحو احسن انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، مصطفی پیرزاد، مسئول فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه، صبح امروز،در جلسه شورای فرماندهی این سپاه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسنلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه (ع) در سالن جلسات سپاه بانه برگزار شد اظهار داشت: فرهنگی اجتماعی سپاه بانه بعنوان اصلی‌ترین رده این سپاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی توانسته در طول 9 ماهه گذشته امسال 73 عنوان برنامه را اجرا کند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده توسط فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه در حوزه‌های متعدد و در سطح شهر و روستا انجام شده است افزود: تنوع و تعدد برنامه‌ها از جمله نقاط قوت و ویژگی‌های برنامه‌های اجرایی توسط رده مذکور است.
پیرزاد، برگزاری 19 یادواره شهدا در شهرستان بانه، بخش‌ها و روستاهای تابعه این شهرستان، برگزاری راهپیمایی‌های متعدد در مناسبت‌های 13 آبان، روز قدس، برگزاری راهپیمایی در محکومیت جنایات دولت‌های مرتجع منطقه‌ای را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در بخش مربوط به اجتماعات بسیجیان با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه بانه اجرا شده است .
مسئول فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه همچنین به اقدامات این بخش در بحث عملیات روانی، دیدار چهره به چهره با ماموستاهای اهل سنت، برگزاری همایش‌های ائمه جمعه و جماعت و موضع‌گیری در برابر برنامه‌های فرهنگی دشمن در بخش عملیات روانی اشاره کرد و این موارد را از جمله دیگر فعالیت‌های بخش فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه برشمرد.
وی همچنین به تهیه بسته های فرهنگی، ورزشی و تهیه کتاب برای پایگاه‌های زمستانی سپاه بانه در حجره فقیران و پایگاه دونیس اشاره کرد و گفت: در رابطه با خانواده و همسران پاسدار نیز در طول 9 ماهه گذشته نیز چندین مرحله برنامه و مسابقه فرهنگی و قرآنی توسط قسمت فرهنگی ـ اجتماعی سپاه بانه برگزار شده است که با استقبال چشمگیری نیز مواجه بوده است.
پیرزاد یادآور شد: فضاسازی یادمان‌های شهدا در مزار شهدای گمنام سیران بند و یادمان بوالحسن، اعزام راوی به هر دو یادمان و همچنین فعالیت مداوم قرارگاه بصیرت نسبت به  درج اخبار مربوط به سپاه بانه و ارسال آن به سپاه بیت‌المقدس استان کردستان زیر نظر این قسمت نیز از دیگر اقدامات این بخش در 9 ماهه گذشته بوده که می‌توان به آنها اشاره کرد.
captcha