جشنواره گل‌های محمدی(ص) به کار خود پایان داد
کد خبر: 3635649
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

جشنواره گل‌های محمدی(ص) به کار خود پایان داد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) با برگزاری آزمون بخش خواهران، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آزمون مرحله استانی چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) در بخش خواهران، امروز، 6شهریورماه با رقابت 220 نفر برگزار شد.
نصیری، معاون فرمانداری شازند، در حاشیه این جشنواره به خبرنگار ایکنا گفت: جشنواره گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) در رشته‌های هنری و قرآنی برگزار شد که از شهرستان شازند یک‌هزار و 260 نفر در این جشنواره شرکت کردند، یک هزار نفر در بخش مسابقات قرآن و هنری به صورت مشترک و 260 نفر صرفاً در بخش مسابقات به رقابت پرداختد.
وی در ادامه داد: در بخش هنری از یک هزار اثر ارسالی به دبیرخانه 340  اثر پذیرفته شد و 17 اثر به مرحله شهرستانی راه یافت و تجلیل شد و در نهایت 4 اثر توانست وارد مرحله استانی شود، در بخش مسابقات قرآن نیز از شهرستان شازند 50نفر به مرحله استانی را یافتند.
یادآور می‌شود: مرحله استانی چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) با برگزاری آزمون بخش خواهران، به کار خود پایان داد، در مراسم اختتامیه از نفرات برتر استانی تجلیل خواهد شد.
captcha