ایکنا در نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی نقش بسزایی دارد
کد خبر: 4051901
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
نماینده جامعةالمصطفی در ترکیه و قبرس:

ایکنا در نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی نقش بسزایی دارد

نماینده جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در ترکیه و قبرس گفت: مدیران، خبرنگاران و خادمان رسانه قرآن، ایکنا در نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی بر مبنای آموزه‌های وحیانی و مکتب اهل بیت نقش بسزایی دارند.

حجت‌الاسلام سیدوحید کاشانی، نماینده المصطفی در ترکیه و قبرس

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدوحید کاشانی، نماینده جامعة المصطفی العالمیه در ترکیه و قبرس به مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پیامی را منتشر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کِتَابٌ أَنْزَلْنَاهُ إِلَیْکَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلَى صِرَاطِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ(ابراهیم/ ۱)

در عصر حاضر که انسان با چالش مدرنیته مواجه است و روز به روز انسان در چرخه دنیای صنعتی و ماشینی در حال هضم شدن می‌باشد، تنها راهکار انسان معاصر پناه بردن به کتاب آسمانی اسلام یعنی قرآن است. قرآن با شاخصه‌های جامعیت، جهانی بودن و جاودانگی در هر عصری برای هر طیفی نسخه هدایت و سعادت بشر در دنیا و آخرت می‌باشد. بر این اساس رسالت قرآن این است که انسان عصر حاضر را از تاریکی‌ها «من الظلمات» به نور و روشنی هدایت «الی نور» برساند.

بی‌شک با نهادینه شدن کلام وحی به عنوان قرآن صامت در معیّت مکتب اهل بیت به عنوان قرآن ناطق می‌تواند جامعه و انسان را از همه پرتگاه‌های الحاد مدرن عبور داده و به ساحل ایمان و توحید برساند.

در همین راستا مدیران، خبرنگاران و خادمان رسانه‌ای قرآن در خبرگزاری بین‌المللی قرآن «ایکنا» در نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی، فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی قرآنی بر مبنای آموزه‌های وحیانی و مکتب اهل بیت نقش بسزایی دارند.

حال در نوزدهمین سال تاسیس خبرگزاری فاخر ایکنا قرار گرفتیم، بدین مناسبت از زحمات همه تلاشگران جهادی در ساحت قرآن در عرصه‌های بین‌المللی تقدیر و تشکر نموده و به خاطر خدمات ارزنده‌شان به قرآن و مکتب اهل بیت تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha