رئیس مرکز قرآنی اوقاف به خوزستان سفر می‌کند
کد خبر: 4059098
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

رئیس مرکز قرآنی اوقاف به خوزستان سفر می‌کند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان از اقدامات صورت گرفته به منظور میزبانی استان از مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریمجلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: ثبت‌نام در مسابقات از 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 25 خرداد ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خوزستان گفت: مشکلاتی که سایت مسابقات سراسری قرآن برای ثبت نام در سال‌های گذشته داشت اکنون برطرف شده است. اما علاقه‌مندان هر چه سریعتر ثبت نام خود را انجام دهند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند زیرا به دلیل ازدحام جمعیت ثبت‌نام کننده ممکن است سایت با اختلال مواجه شود. 

وی با اشاره به میزبانی استان خوزستان از مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: به منظور هماهنگی دستگاه‌های مختلف در همکاری با اوقاف خوزستان قرار است جلسه هماهنگی با حضور استاندار خوزستان به منظور ابلاغ همکاری در این زمینه به همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان برگزار شود. 

سرخی در ادامه از سفر مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به خوزستان خبر داد و گفت: این سفر به منظور بازدید از امکانات استان خوزستان به جهت میزبانی از مسابقات قرآن کشور انجام خواهد شد.

به گزارش ایکنا استان خوزستان اواخر آذر تا اوایل دی‌ماه سال جاری میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قرائت و حفظ است.

انتهای پیام
captcha