میزبانی مردم لواسان از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس
کد خبر: 4059853
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

میزبانی مردم لواسان از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با سنین ۱۹ و ۲۰ ساله، روز پنجشنبه در لواسان با برگزاری مراسم باشکوه تشییع، با نوای سلام فرمانده در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) شهر تدفین شد.

به گزارش ایکنا، آئین مذکور از صبح امروز با حضور خانواده معظم شهدا، شهروندان متدین و مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی ولایتمدار شهرستان شمیرانات در مصلای لواسان آغاز و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر ایشان توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی امام جمعه لواسانات، تشییع خودرویی در سطح لواسان انجام شد.

پس از تشییع خودرویی، یک پیکر مطهر بر دست آقایان و یک پیکر مطهر بر دست بانوان لواسانات و رودبار قصران از خیابان ورجین تا در اردوگاه امام خمینی(ره) تشییع و تحویل تیم تشریفات ارتش مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

میزبانی مردم لواسان از پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس

پیکر مطهر ۲ میهمان لواسان با نوای خوش یا حسین(ع) تا آرامگاه ابدی ایشان انتقال یافت و پس از اجرای سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم توسط ذاکر اهل ابوذر روحی و نوجوانان دهه ۸۰ و ۹۰ شمیرانات به خاک سپرده شد.

این مراسم معنوی و پرشور با قرائت دلنوشته نهال قاضی‌خانی دختر معزز شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی در حالی که آمیخته با اشک خانم‌ها بر مزار این شهدای معظم جاری بود که رسم مادری را به جا می‌آوردند؛ به اتمام رسید.

انتهای پیام
captcha