کمک بسیج جامعه پزشکی فارس به اشتغال‌زایی طرح‌های دانش‌بنیان
کد خبر: 4066818
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

کمک بسیج جامعه پزشکی فارس به اشتغال‌زایی طرح‌های دانش‌بنیان

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با اشاره به نامگذاری سال گفت: یکی از فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی، حمایت و کمک به اشتغال‌زایی طرح‌های دانش‌بنیان با ارائه خدمات مالی و اهدای وام به فعالان این عرصه است.

شست‌ هم‌اندیشی محرومیت‌زدایی بسیج جامعه پزشکی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، نشست‌ هم‌اندیشی محرومیت‌زدایی بسیج جامعه پزشکی استان فارس پیرامون راهکارهای تقویت روند خدمت‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهر شیراز امروز، 5 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

حسین صمصام، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های بسیجی‌گونه رئیس دانشگاه و مجموعه سلامت فارس از توسعه خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، گزارشی از عملکرد این سازمان در ارائه خدمت به مناطق محروم کلان شهر شیراز پرداخت.

وی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی، حمایت و کمک به اشتغال‌زایی طرح‌های دانش‌بنیان با ارائه خدمات مالی و اهدای وام به فعالان این عرصه است.

صمصام با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور و ارائه خدمت جوانان بسیجی در مناطق محروم و نقش تاثیرگذار آنان در خدمت به مردم این مناطق، افزود: از مزایای فردی و اجتماعی این خدمت‌رسانی‌ها برای جوانان، خودسازی فردی و آشنایی مستقیم کادر درمان با چالش‌ها و مسایل مردم جامعه است.

وی با اعلام فعالیت ۱۸ کانون بسیج جامعه پزشکی در شیراز گفت: در نشست‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی استان نیز ۱۸ منطقه محروم در شیراز شناسایی شده است که در همین راستا با تعیین ۱۸ مرکز درمانی، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی ماهانه یک مرتبه از این مراکز بازدید می‌کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس از ثبت تمامی این فعالیت‌ها در سامانه «سیب» خبر داد و گفت: در این بازدیدها مددجویان و افرادی که نیازمند خدمات تخصصی بیشتر هستند، به بیمارستان‌های سطح شهر معرفی می‌شوند.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست با اشاره به نقش مثبت و تاثیرگذار بسیج و نیروهای جهادی در مواقع بحران و خدمات‌رسانی در کنار کادر درمان و حوزه سلامت از تلاش آنان قدردانی کرد.

وی، عنوان بسیجی را برای خدمتگزاران مجموعه سلامت استان یک افتخار خواند و اظهار کرد: بسیجی بودن باید در تمامی وجوهات و صفات یک فرد اعم از گفتار و رفتار نمود داشته باشد.

حسینی، حرکت بسیجی‌گونه و حضور همه جانبه نیروهای بسیجی در عرصه‌های خدمت را راهکاری موثر در رفع تنگناهای مالی موجود در زمینه توسعه خدمت رسانی دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن قدردانی از مشارکت متخصصان، پزشکان، مدیران و کارکنان بسیجی شاغل در دانشگاه به پاس مشارکت در خدمات‌رسانی به محرومان و مناطق حاشیه‌نشین گفت: برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات با کیفیت در سطح یک و سطح دو ارائه خدمت، باید در مناطق کم برخوردار نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha