باید تمام توانمان را برای پیشرفت کشور به کار بگیریم
کد خبر: 4077558
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
وزیر ارشاد در دیدار با همسنگر شهید سلیمانی:

باید تمام توانمان را برای پیشرفت کشور به کار بگیریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در کرمان به دیدار خانواده شهید آتشی‌پور، یک مجاهد ایثارگر و یک هنرمند کرمانی رفت.

باید تمام توانمان را برای پیشرفت کشور به کار بگیریمبه گزارش ایکنا وزیر ارشاد پس از حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی با سیدابراهیم یزدی‌نژاد از جانبازان و همسنگر رسانه‌ای شهید قاسم سلیمانی دیدار کرد.

اسماعیلی در این دیدار گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس به تبعیت از امر ولایت شجاعانه به میدان نبرد با دشمن رفتند و با دفاع از ملت و میهن حماسه‌ای ماندگار خلق کردند، امروز ما نیز همانگونه که این مجاهدان از جان خود گذشتند باید برای پیشرفت کشور تمام توان خود را به کار گیریم.

سید ابراهیم یزدی‌نژاد نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور در لشکر ۴۱ ثارالله و انجام فعالیت‌های تبلیغی خود در دوران دفاع مقدس پرداخت.

شهدا جایگاه بسیار ارزشمندی دارند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به دیدار خانواده شهید غلامرضا آتشی‌پور رفت و ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تقدیر از خانواده شهید گفت: خانواده شهدا جایگاه بسیار ارزشمندی دارند و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.
 
هنرمندان پیشکسوت مایه دلگرمی جوانان هستند
 
محمدمهدی اسماعیلی همچنین در  ادامه دیدارهای امروز خود با حضور در منزل زهرا قربانی، هنرمند خود آموخته هنرهای تجسمی و تذهیب کرمانی گفت: باید زمینه‌های پرورش و بروز استعدادهای ناشناخته هنرمندان در سراسر فراهم گردد.
 
وی با اشاره به جایگاه هنر تذهیب در ایران اسلامی، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های استانی در حوزه هنرهای اصیل ایرانی می‌تواند زمینه معرفی و جذب استعدادهای بیشتر در این زمینه شود.
 
وی روحیه هنری خانم قربانی را بسیار ارزشمند خواند و گفت: هنر و استعداد دو ویژگی این هنرمند است که توانست با تلاش آثار ارزشمندی را خلق کند و ضرورت دارد چنین هنرمندانی مورد توجه ویژه قرار گیرند.
انتهای پیام
captcha