چهاردهمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد
کد خبر: 4077913
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

چهاردهمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد

چهاردهمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» با هفت مقاله منتشر شد.

چهاردهمین شماره فصلنامه دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیثبه گزارش ایکنا از قم، چهاردهمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» با هفت مقاله در پنج قالب سرمقاله، مقاله سفید، مقاله‌شناختی، مقاله نقد و مقاله پایان‌نامه چاپ و منتشر شد.

«مطالعات اجتماعی بر پایه قرآن و سنت از دیرباز تا امروز؛ کاستی‌ها و آسیب‌ها»، «بررسی روایات شهود معصومان وفات‌یافته در بیداری و احتضار»، «تحلیل اختلاف‌الحدیثی روایات مکان اعتکاف در منابع روایی شیعه»، «مقایسه کتاب الأصول الستة عشر چاپ دارالشبستری با چاپ دارالحدیث بر پایه مقابله»، «شیوه روش‌شناسی تحلیلی لغویان»، «بررسی حضور اهل حل‌وعقد در انتخاب خلیفه اول با شناخت فهرستی حاضران در سقیفه بنی‌ساعده»، «گزارشی از پایان‌نامه سطح چهار کارکرد دانش تخریج در گردآوری و اعتبارسنجی احادیث» عناوین مقالات این شماره از فصلنامه است.

مقالات «مجله دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» در پایگاه اطلاعات کشور (مگیران)، پایگاه مجلات تخصص نور (نور مگز) و پرتال جامع علوم اسلامی نمایه می‌شود.

این مجله نگاشته‌های علمی را در ۲۸ قالب مختلف چاپ می‌کند و تعریف و توضیح این قالب‌ها در شماره یکم و ششم مجله منتشر شده است؛ همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.

یادآور می‌شود، محققان و پژوهشگران می‌توانند از طریق رایانامه مجله به آدرس majaleh.d.a@gmail.com نگاشته‌های خود را ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره ۰۹۲۱۴۳۱۲۶۵۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha