همایش تبلیغی «طلبه عصر انقلاب» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4077931
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

همایش تبلیغی «طلبه عصر انقلاب» در زنجان برگزار می‌شود

همایش تبلیغی طلبه عصر انقلاب و یادواره طلبه مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام بهنام نجفلی در زنجان برگزار خواهد شد.

همایش «طلبه عصر انقلاب» در زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مرتضی توکلی دبیر همایش تبلیغی طلبه عصر انقلاب صبح امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دبیرخانه طلبه عصر انقلاب، زیرنظر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در زنجان شروع به کار کرده است، گفت: همایش تبلیغی طلبه عصر انقلاب و یادواره طلبه مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام بهنام نجفلی ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در زنجان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب از حوزه و روحانیت، که همواره در طول سالیان متمادی بر آن تاکید داشته اند، مساله صیانت از روحیه انقلابی‌گری در حوزه بوده است، افزود: ایشان ضمن هشدار نسبت به خطر انقلاب زدایی از حوزه، سه رسالت اصلی طلبه عصر انقلاب را رشد علمی و معرفتی، بصیرت سیاسی و خدمات اجتماعی عنوان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مهمانان ویژه همایش، حضرت آیت الله تحریری و سردار مجید ارجمند فر هستند، ادامه داد: هدف از تشکیل این دبیرخانه و برگزاری همایش، اقدام در راستای تبیین رسالت حوزه و روحانیت و جریان‌سازی در جهت نقش آفرینی مؤثر ایشان در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی است.

دبیر همایش تبلیغی طلبه عصر انقلاب گفت: همزمان با برگزاری همایش از اثر هنری و ویژه نامه طلبه عصر انقلاب و همچنین مستند مرحوم نجفلی رونمایی خواهد شد.

توکلی افزود: تجلیل از نخبگان حوزوی در عرصه‌های علمی، تبلیغی و رسانه‌ای از برنامه‌های دیگر همایش تبلیغی طلبه عصر انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام
captcha