رویداد فرهنگی «ماه تمام» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4077961
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

رویداد فرهنگی «ماه تمام» در البرز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز گفت: رویداد فرهنگی ـ هنری ماه تمام در دو بخش مسابقه ادبی و نمایشگاه هنری همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری رویداد فرهنگی ماه تمام در این استان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد به همت معاونت ترویج و توسعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به‌مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) در بخش‌های هنری و ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد با محوریت شخصیت حضرت اباالفضل‌‌العباس(ع) با تدبر در سوره کافرون برگزار می‌شود، گفت: توجه به سبک زندگی حسینی و محوریت آموزه‌های عاشورایی، تعظیم و تکریم شعائر و معارف اسلامی، هویت‌افزایی دینی و انقلابی مخاطبان در مناسبت عظیم عاشورا، معرفی شخصیت‌های کربلا، حمایت از هنرمندان در خلق اثر هنری و ادبی با رویکرد اسلامی، انس و مطالعه قرآن و عمل به آن از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز توضیح داد: تعداد آثار ارسالی برای هر فرد در دو بخش شهر و داستان پنج اثر است و آثاری که در چارچوب محور‌های رویداد نباشد مورد داوری قرار نمی‌گیرد.

قاسمی‌جیردهی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در بخش‌های مختلف این رویداد می‌توانند به سایت isqa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha