برگزاری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان
کد خبر: 4078030
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

برگزاری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در کرمان

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه روز دهم شهریورماه در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

قرآنحجت‌الاسلام مصطفی بساوند، رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از برگزاری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در کرمان خبر داد و گفت: افتتاحیه این مسابقات روز دهم شهریورماه ساعت ۸ صبح در سالن شهدای گمنام اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان برگزار و اختتامیه مسابقات نیز در همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه متسابقین رشته‌های آوایی(حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل) به صورت حضوری به رقابت می‌پردازند، گفت: مسابقات رشته‌های اذان، دعاخوانی و همخوانی و همسرایی به صورت ضبط تصویری در محل مسابقات انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام بساوند ادامه داد: در رشته آوایی ۵۷ نفر در بخش بانوان و ۵۴ نفر در بخش آقایان، در رشته همسرایی دو گروه از بانوان و دو گروه از آقایان، در رشته اذان ۷۹ مؤذن و در رشته‌های دعاخوانی ۴۷ بانو و ۶۸ آقا در مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه شرکت می‌کنند.

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: ۵ نفر داوری این مسابقات را در بخش آقایان برعهده دارند که علی‌اکبر کاظمی از استان یزد به عنوان داور لحن، حسن مختاری از استان یزد به عنوان داور صوت، هاشم سلطانی‌نژاد از کرمان داور حفظ، رسول دوست‌محمدی از کرمان داور تجوید و آقای احسان سلطانی‌نژاد از کرمان داور وقف و ابتدا هستند.

وی گفت: در بخش بانوان مهدیه ناصرپور از استان یزد به عنوان داور لحن، فاطمه باقریان از استان یزد به عنوان داور صوت، فاطمه عبدلی از کرمان داور حفظ، الهام سلطانی‌نژاد از کرمان داور تجوید و نجمه چناریان از کرمان داور وقف و ابتدا داوری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در کرمان را برعهده دارند.

انتهای پیام
captcha