اهدای ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی به نیازمندان
کد خبر: 4078053
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
توسط سپاه ناحیه امام سجاد (ع) صورت گرفت؛

اهدای ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی به نیازمندان

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار سپاه امام سجاد (ع) قرار دارد که در همین راستا از ابتدای سال تا پایان مرداد ۱۴۰۱ بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی تهیه و در اختیار مردم نیازمند قرار گرفته است.

سرهنگ اصلی بیگی، فرمانده ناحیه امام سجاد

به گزارش ایکنا از قزوین، سرهنگ زین‌العابدین اصلی‌بیگی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که به‌مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار روز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار کرد: در خبرنگاری وقایع تاریخ، حضرت زینب (س) الگوی همه ماست او پیام‌آور عاشوراست و اتفاقات صحرای کربلا را به شایستگی تبیین کرد تا دشمنان آن‌ها را برای مردم وارونه جلوه ندهند.

وی گفت: واکنش عقیله‌العرب به وقایع روز عاشورا «والله ما رأیت الاجمیلاً» است که در خیل مصائب با صلابت بر سر اهداف دین ایستاده و همین تفکر تاکنون نیز ادامه دارد و همه ما به تأسی از زینب کبری (س) پای دین و امام و رهبری و جانفشانی سرداران این خاک ایستاده‌ایم و از این مسیر نورانی پا پس نمی‌کشیم.

اصلی‌بیگی تصریح کرد: تداخل روز خبرنگار با عاشورای امام‌حسین (ع) بیانگر این است که خبرنگاران پیروان حضرت زینب (س) هستند که با روایتگری خود توانست آوازه و حقایق واقعه‌ی عاشورا را به گوش دنیا برساند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: چند روزیست جسارت و توهین به سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی، که حبیب ولایت است تیتر یک رسانه‌هاست. حضور چشمگیر این شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس، در جبهه‌های حق علیه باطل و جبهه‌های مقاومت بیانگر آن است که این سردار وجودش مایه برکت برای اسلام بوده و فیوضاتش پس از شهادت هم ادامه دارد.

اصلی‌بیگی عنوان کرد: در موزه شهدای همدان واقعه عاشورای همدانی‌ها با سردار همدانی بازسازی شده است؛ که در آن شب، عاشورا تکرار شده و سردار از رزمندگان می‌خواهد اگر متمایل دارند صحنه عملیات را ترک کنند اما یاران وفادارش همچون اصحاب اباعبدالله(ع) تا آخرین قطره خون در میدان نبرد ایستادگی کرده و به فیض شهادت نائل می‌شوند.

وی اظهار کرد: روزی که در یک کیلومتری حرم زینب کبری (س) دشمن بر منطقه مسلط شده بود، بشاراسد به حاج قاسم می‌گوید به دوستانتان بگویید برگردند و این منطقه را ترک کنند اما حاج حسین همدانی و یارانش ماندند و تمام قد برای حفظ حریم حرم بی‌بی زینب (س) جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: برخی کوته‌فکرانِ کج فهم، حضور مدافعان حرم در سوریه را برای دفاع از بشار اسد می‌پنداشتند که اینا بازماندگان همان کسانی هستند که قیام و نهضت سیدالشهدا را در طمع حکومت عنوان می‌کردند.

وی با اشاره به این که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است گفت: به شهید رجایی گفته بودند چهره شما به ریاست جمهوری نمی‌خورد و ایشان پاسخ داده بود به درد نوکری مردم که می‌خورد. و اینک افتخار پاسداران در سپاه، نوکری مردم است و این پلاک خادمی تا ابد برگردن ماست.

اصلی‌بیگی یادآوری کرد: دشمنان پست و پلیدِ نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بدانند که ما پای عهد و پیمان خود با ولایت وفادارانه ایستاده‌ایم و از این سنگر عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی گفت: خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار سپاه امام سجاد (ع) قرار دارد که در همین راستا از ابتدای سال تا پایان مرداد ۱۴۰۱ بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی تهیه و در اختیار مردم نیازمند قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در پایان گفت: همچنین آمادگی رزمی نیروهای سپاه و بسیج در ناحیه امام سجاد (ع) با تمام توان حفظ خواهد شد تا دشمنان کور دل اسلام، هرگز جرئت تعرض به خاکِ این مرز و بوم را نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha