رقابت ۴۶۶ لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآن وزارت نیرو
کد خبر: 4078884
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

رقابت ۴۶۶ لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآن وزارت نیرو

مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان با رقابت ۴۶۶ نفر در خرم‌آباد برگزار شد.

رقابت ۴۶۶ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن وزارت نیروبه گزارش ایکنا از لرستان، چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو با هدف ترویج فرهنگ قرآن و انس بیشتر مردم با کتاب انسان‌ساز قرآن کریم و الگو گرفتن برای تحقق سبک زندگی اسلامی همزمان با سراسر کشور امروز، ۲۶ مرداد در خرم‌آباد برگزار شد.

این مسابقات ویژه کارکنان، همسران همکاران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل کارکنان وزارت نیرو در رشته‌های قرائت تحقیق جزء ۲۱ تا ۲۵ قرآن، قرائت ترتیل جزء ۲۱ تا ۲۵، حفظ ۱۰۰ آیه، تفسیر و تحقیق موضوعی قرآن در موضوعات مهدویت در قرآن، سبک زندگی از نظر قرآن و احادیث، خانواده متعالی از دیدگاه قرآن و حجاب از منظر قرآن و احادیث برگزار شده است.

امیری اضافه کرد: ۴۶۴ نفر از لرستان در این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد ۳۶۴ نفر از شرکت توزیع برق، ۹ نفر شرکت آبفا و ۶ نفر شرکت آب منطقه‌ای بودند.

برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو که در آبان‌ماه سال‌جاری در تهران برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.
 
در پایان  از محمد آریانیان از بروجرد که چند سال اخیر در رشته قرائت تحقیق رتبه اول در کشور را کسب کرده است تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha