اجرای برنامه‌های متناسب با مناسبت‌های ملی، مذهبی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
کد خبر: 3309078
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
شاه‌مرادی خبر داد:

اجرای برنامه‌های متناسب با مناسبت‌های ملی، مذهبی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

گروه اجتماعی: معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه متناسب با مناسبت‌های دینی، مذهبی و ملی انجام می‌شود، گفت: برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه با همکاری تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و بسیج اساتید برگزار می‌شود.

دکتر ذبیح‌الله شاه‌مرادی، معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر 9 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که بخش قابل توجهی از این دانشجویان در کانون‌های فرهنگی ، نشریات دانشجویی و در تشکل‌های دانشجویی  فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه متناسب با مناسبت‌های دینی، مذهبی و ملی انجام می‌شود، افزود: برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه با همکاری تشکل‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و بسیج اساتید برگزار می‌شود.
معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: ایجاد فضای پر نشاط و امید آفرین برای فعالیت بیشتر دانشجویان از اهم اهداف این معاونت است که به رقم کمبود اعتبارات فرهنگی خوشبختانه توانسته‌ایم با برگزاری جلسات مختلف ادبی ،قرآنی، فرهنگی، هنری و حمایت از نشریات دانشجویی در جهت ارتقای وضعیت فرهنگی گام‌های اساسی  برداریم.
معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: فعال کردن کانون‌های فرهنگی مثل تئاتر، موسیقی، نمایشنامه نویسی و غیره که طی سال‌های گذشته عمدتاً به علت کمبود اعتبارات فرهنگی مورد غفلت واقع شده اند ، از اهم  برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه  در سال جاری است.
شاه‌مرادی ادامه داد: بسترهای لازم برای فعالیت‌های سیاسی، هنری در قالب تشکل‌ها و کانون‌های فراهم شده موجب تجربه‌اندوزی و کسب استعداد‌ها در دانشجویان می‌شود که مطمئناً این دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی نیز براساس استعدادهای کشف شده خود، در محیط‌های فرهنگی سطح کشور فعالیت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با استمداد از نهادهای فرهنگی و هنری میزان مخاطبین خود را در بین دانشجویان افزایش دهیم، اظهار کرد: لازمه تحقق این هدف پرهیز از تندروی، فراهم کردن فضاهای مناسب برای نقد و انتقاد، کرسی‌های آزاداندیشی و ارائه راهکارها برای حل مشکلات موجود در جامعه است.

captcha