آغاز ثبت‌نام اینترنتی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3506288
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

آغاز ثبت‌نام اینترنتی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی: دبیر استانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌شرقی از امکان ثبت‌نام اینترنتی برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

شهرام خدایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان جهت شرکت در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان، ثبت‌نام اینترنتی برای شرکت در این مسابقه نیز از امروز یک‌شنبه، ۲۳ خرداد در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان‌شرقی به نشانی اینترنتی www.shamstoos.ir فعال شده است و کلیه علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق این آدرس در جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی، گفت: بعد از تکمیل ثبت‌نام و ورود به بخش کاربری علاقمندان می‌توانند از طریق بخش مسابقه کتابخوانی رضوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور علاوه بر شرکت در مسابقه به صورت انفرادی و گروهی، فراخوان مسابقه کتابخوانی رضوی را نیز مشاهده نمایند.

خدایی افزود: ششمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع)؛ همزمان با دهه کرامت در تبریز ، برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی عنوان کرد.

دبیر استانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌شرقی در خصوص آثار مسابقه اعلام کرد: این آثار شامل کتاب دوست مهربان کبوترها نوشته مجید محمدی، انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان)؛ کتاب اعترافات غلامان نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان)؛ کتاب امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) تألیف و انتشار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی(برای جوانان و بزرگسالان) است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: برای شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی علاقمندان باید قبلا کتاب‌های مربوطه را از کتابخانه‌های سراسر استان تهیه یا فایل الکترونیکی آن را مطالعه کرده و آماده پاسخگویی به سوالات باشند . برای رده سنی کودکان که مسابقه به صورت دریافت نقاشی با موضوع کتاب «دوست مهربان کبوترها» می‌باشد نیز باید نقاشی اسکن شده و فایل آن، آماده ارسال در سیستم مسابقه باشد.

captcha