آمادگی صدا و سیمای خوزستان جهت ضبط تلاوت‌های اذان‌گاهی قاریان استان
کد خبر: 3516540
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
رحيمی عنوان كرد:

آمادگی صدا و سیمای خوزستان جهت ضبط تلاوت‌های اذان‌گاهی قاریان استان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با تأكید بر بهره‌گیری از ظرفیت قاریان استان در صدا و سیما گفت: تلاوت زیبای قاریان در طرح جزءخوانی ما رمضان ما را مصمم کرد كه ضبط اذان‌گاهی تلاوت‌های قاریان بومی استان را آغاز كنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مركز استان خوزستان در مراسم تقدیر از قاریان و تالیان برنامه «زمزمه‌های آسمانی»(جمع‌خوانی ۳۰ جزء، ۳۰ شهر) كه امروز چهارشنبه، ۳۰ تیرماه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد، ضمن تقدیر از قاریان و مرتلان استان برای مشارکت در طرح قرآنی ماه رمضان در خوزستان گفت: قاریان و تالیان استان با تلاوت زیبای خود حال و هوای دیگری به این برنامه بخشیدند و این تلاوت‌های زیبا ما را بر ادامه این حركت قرآنی در استان مصمم كرد.

وی افزود: همچنین از مجموعه اداره كل تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ویژه استاد مهدی دغاغله و قاسم مقدمی که به عنوان نمایندگان شورای عالی قرآن وظیفه خطیری را در این برنامه بر عهده داشتند، سپاس‌گزاری می‌كنم.

رحیمی اظهار كرد: تلاوت زیبای قاریان در این طرح ما را مصمم کرد کاری که طی سال‌های گذشته باید انجام می‌شد شروع کنیم و ضبط اذان‌گاهی تلاوت‌های قاریان بومی استان را انجام دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان پیشنهاد كرد: ضبط تلاوت‌های قاریان از روز شهادت امام جعفرصادق(ع) کلید بخورد. در این راستا یکی از استودیوهای خود را برای این کار آماده می‌کنیم. باید ظرفیت قاریان استان و عظمت قرآنی استان را در قاب تلویزیون خود هر روز داشته باشیم.

وی با بیان اینكه پخش تلاوت قاریان استان از صدا و سیما می‌تواند منحصر به ماه رمضان نباشد، برای ادامه این طرح اعلام آمادگی کرد و گفت: پس از ماه رمضان برنامه نغمه‌های نورانی جمعه‌ها از سیمای استان شروع به کار کرده است و پذیرای پیشنهادات استادان قرآنی استان جهت تحول و بهبود كیفیت برنامه است.

رحیمی در پایان تأكید كرد: صدا و سیمای استان در اختیار دارالقرآن‌ها و متولیانی است که می‌خواهند کار قرآنی انجام دهند. امیدواریم با مشاركت مجموعه اداره كل تبلیغات اسلامی و قاریان استان بتوانیم در خصوص تلاوت‌های قبل از اذان کار شایسته‌ای را برای پخش در رادیو و تلویزیون انجام دهیم.

captcha