پخش تلاوت‌های اذان‌گاهی قاریان خوزستان از صداوسیمای استان
کد خبر: 3911911
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

پخش تلاوت‌های اذان‌گاهی قاریان خوزستان از صداوسیمای استان

مدیرکل صداوسیمای خوزستان با بیان اینکه تلاوت‌های اذان‌گاهی قاریان استان از یکم تیر از صداوسیمای استان در حال پخش است‏، گفت: سری دوم تلاوت‌های این قاریان نیز برای شورای عالی قرآن ارسال شده و منتظر تأیید شورای عالی قرآن برای پخش آنها هستیم.

تلاوت‌های اذان‌گاهی قاریان خوزستان در صداوسیمای خوزستان

مسلم رحیمی‏، مدیرکل صداوسیمای خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان‏ اظهار کرد: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت‌هایی که در استان خوزستان در زمینه قرائت قرآن کریم وجود دارد‏، مرکز صداوسیمای استان تصمیم گرفت از ظرفیت قاریان مستعد استان برای تلاوت اذان گاهی بهره ببرد و در این راستا با همکاری شورای عالی قرآن و قاریان استان، موفق به ضبط و پخش این تلاوت‌ها شدیم. 

وی با بیان اینکه این تلاوت‌ها از یکم تیر در دو زمان پیش از اذان ظهر و اذان مغرب از صداوسیمای استان در حال پخش است‏، گفت: این تلاوت‌ها پس از ضبط، برای شورای عالی قرآن  ارسال و تأیید شد. سید جاسم موسوی، سید عباس موسوی، ناصر دغاغله، صالح دغاغله، مجید آذربو، عیسی علوانی، سجاد نیل‌درآر، رحیم شریفی و محمود یزدی قاریانی هستند که تلاوت آنها مورد تأیید شورای عالی قرآن قرار گرفت.

رحیمی خاطرنشان کرد: سری دوم تلاوت‌های این قاریان نیز برای شورای عالی قرآن ارسال شده و منتظر تأیید شورای عالی قرآن برای پخش آنها هستیم.

مدیرکل صداوسیمای خوزستان همچنین اعلام کرد: از شنبه 4 مرداد ضبط ترتیل قرآن کریم قاسم مقدمی با نظارت مهدی دغاغله در صداوسیمای استان آغاز می‌شود.

گفتنی است، پخش تلاوت قاریان در سیمای مرکز خوزستان به صورت صوتی با پیش‌زمینه آیات قرآن کریم و همراه با ذکر نام قاری است.

انتهای پیام
captcha