اطلاع‌رسانی مسابقات دانشگاه علوم و معارف قرآن افزایش یابد
کد خبر: 4140276
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
شرکت‌کننده حفظ 10 جزء مسابقات دانشگاه علوم و معارف قرآن:

اطلاع‌رسانی مسابقات دانشگاه علوم و معارف قرآن افزایش یابد

شرکت‌کننده حفظ 10 جزء جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی مسابقات در سال‌های آینده باید بیشتر و جامع‌تر باشد تا استقبال دانشجویان از این مسابقات افزایش پیدا کند.

نرگس زارع حافظنرگس زارع، شرکت‌کننده حفظ 10 جزء مسابقات دانشگاه علوم و معارف قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: امسال برای دومین‌بار و از دانشکده علوم قرآنی شیراز در این دوره از مسابقات شرکت کردم و سال گذشته در مرحله ملی موفق به کسب مقام چهارم شدم و پیش‌از این در مسابقات قرآن اوقاف، بسیج و دانش‌آموزی شرکت کردم.

وی با بیان اینکه حفظ قرآن کریم را از سال 96 آغاز کردم و هم‌اکنون 3 جزء به پایان حفظ قرآن کریم مانده است، افزود: شرکت‌کننده‌های امسال، به‌ویژه در حفظ 10 جزء بسیار قوی ظاهر شدند و تنها کسی در این رقابت موفق به کسب رتبه می‌شود که با آمادگی کامل حضور پیدا کرده باشد.

زارع ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی مسابقات در سال‌های آینده باید بیشتر و جامع‌تر باشد تا استقبال دانشجویان از این مسابقات افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مشوق اصلی من در این مسیر، والدینم بودند، گفت: ما باید رفاقت و انس با قرآن کریم را از اهل بیت(ع) دریافت کنیم و همچنین توسل و مأنوس بودن با اهل بیت(ع) را هم بوسیله تلاوت قرآن کریم کسب کنیم.

زارع بیان کرد: حفظ قران کریم انگیزه انسان را برای زندگی کردن افزایش می‌دهد و علی‌رغم تصور بسیاری از افراد که گمان می‌کنند مسیر قرآن و تحصیلات آکادمیک از یکدیگر جداست، قرآن مکمل، بهترین راهنما و هدایت‌کننده برای پیشرفت انسان در زندگی است.

انتهای پیام
captcha