رژیم صهیونیستی برگ ننگین دیگری بر حیات نکبت بار خود افزود
کد خبر: 4207170
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
عزیزی:

رژیم صهیونیستی برگ ننگین دیگری بر حیات نکبت بار خود افزود

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی برای نشان دادن حجم جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا شد و گفت: رژیم صهیونیستی با جنایت اخیر خود در بیمارستان شفا، برگ ننگین دیگری بر حیات نکبت بار خود افزود.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 7 فروردین در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایاتی هولناک در بیمارستان شفا آن هم با یک مادر باردار، برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت بار خود افزود و چهره حیوانی و ددمنشانه این رژیم را بیش از گذشته آشکار کرد.

وی تصریح کرد: هتک حرمت و کشتار زنان فلسطینی محبوس دربیمارستان شفا نیازمند اقدام فوری و قاطع جامعه جهانی از جمله تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی به منظور آشکارسازی حجم جنایات جنگی صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا است.

عزیزی ادامه داد: ایران این جنایت شنیع را محکوم کرده و آن را نقض فاحش قوانین و مقررات بین‌المللی و حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی می‌داند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای ایلامی افزود: امروز با چنین جنایاتی مسئولیت جامعه جهانی و دولت‌های اسلامی نسبت به حمایت از ملت مظلوم فلسطین بویژه ساکنان و جنگ زدگان تحت محاصره نوار غزه امروز سنگین تر شده است.

وی در پایان خواستار اقدام مؤثر، قاطع و فوری دولت‌ها و نهادهای حقوقی و بین‌المللی در توقف این جنایات و تشکیل پرونده کیفری جهت پیگرد و محاکمه آمران، عاملان و حامیان این قبیل فجایع انسانی شد.

انتهای پیام
captcha