بازدید بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان
کد خبر: 4207405
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

بازدید بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان هفتمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از ٨٦٧ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

زریوار مریوان

 به گزارش ایکنا از کردستان، منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز، هشتم فروردین در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، تلاش شده تا مسافران و گردشگران نوروزی بتوانند از اغلب اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان بازدید کنند.

وی افزود: براساس آمار ثبت‌ شده در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از تاریخ ٢٥ اسفندماه تا پایان روز ٧ فروردین‌ماه سال‌جاری، ٨٦٧ هزار و ٣٨٢ نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، مذهبی و فرهنگی استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: شهرستان‌های مریوان، بانه، سنندج و سروآباد به ترتیب دارای بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری در استان بوده‌اند.

وی از توزیع بیش از ١٠٠ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در استان خبر داد و یادآور شد: توزیع نقشه، بروشور و کتابچه در راهنمایی و معرفی سایت‌های تاریخی در هر استانی تأثیر مستقیم دارد و در ایام نوروز در کردستان شاهد تحولی اساسی در این بخش بوده‌ایم.

انتهای پیام
captcha