کارگروه «حفظ و صیانت از محیط زیست شهری مبتنی بر آموزه‌های قرآنی» راه‌اندازی شد
کد خبر: 4014325
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
در منطقه ۱۳ شهرداری تهران؛

کارگروه «حفظ و صیانت از محیط زیست شهری مبتنی بر آموزه‌های قرآنی» راه‌اندازی شد

کارگروه آموزشی «حفظ و صیانت محیط زیست شهری مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی» با حضور اعضای کانون محیط زیست و کانون قرآن و عترت در سطح ۱۲ محله منطقه ۱۳ شهرداری تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا، شورای قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران با همکاری اداره محیط زیست این منطقه در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست شهری کارگروه آموزشی «حفظ و صیانت محیط زیست شهری مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآنی» را با حضور اعضای کانون محیط زیست و کانون قرآن و عترت در سطح ۱۲ محله منطقه ۱۳ راه‌اندازی کرد.

قاسم مالکی، مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران در این خصوص گفت: مهمترین موضوعاتی که مورد تاکید این کارگروه است اصلاح سبک زندگی با رویکرد کاهش آلایندگی آب. هوا. خاک در کنار احیا و ارتقای مولفه‌های حفظ محیط زیست پیرامون خانه و محله که با نگرش اعتقادی آموزه‌های دینی می‌توان ضمن حفظ و صیانت از آن، موجبات ارتقای سطح آگاهی عمومی شهروندان منطقه ۱۳ در این خصوص در پی داشته باشد.
 
وی افزود: همکاری اساتید و فعالان قرآنی منطقه ۱۳ در کنار فعالان محیط زیستی برای اولین‌بار به‌صورت منسجم می‌تواند نتایج مطلوب و اثربخشی را به ارمغان بیاورد. بر همین اساس جلسات هماهنگی اولیه تشکیل کارگروه آموزشی حفظ و صیانت محیط زیست مبتنی بر آموزه‌های دیدنی و قرآنی در منطقه ۱۳ در حال برنامه‌ریزی است.
 
مالکی با بیان اینکه از هفته اول آذرماه در هر محله به صورت جلسات حضوری مباحث مورد نظر دنبال خواهد شد، گفت: همواره حضور فعالان قرآنی در مشارکت‌های اجتماعی اتفاقات مطلوب و تاثیرگذاری را به دنبال داشته است.
انتهای پیام
captcha