پذیرش رمز ارز حلال در منطقه خاورمیانه با Islamic Coin
کد خبر: 4142944
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

پذیرش رمز ارز حلال در منطقه خاورمیانه با Islamic Coin

ارز دیجیتال حلال، پذیرش رمز ارز در منطقه خاورمیانه و تأمین مالی اسلامی را در سراسر جهان ترویج می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از Global Vilage Space، این وب‌سایت در مطلبی به موضوع رمز ارز در خاورمیانه پرداخت و نوشت: منطقه خاورمیانه به عنوان یک رهبر جهانی در پذیرش ارزهای دیجیتال ظاهر شده و این منطقه شاهد افزایش قابل توجهی در تراکنش‌های مربوط به دارایی‌های دیجیتال است. با این حال، یکی از نگرانی‌های مهم در میان مسلمانان این بوده است که آیا ارزهای دیجیتال با اصول اسلام مطابقت دارند یا خیر.

اکوسیستم حق (Haqq)، مستقر در دبی با پرداختن به این نگرانی، اولین ارز دیجیتال 100درصد حلال جهان را معرفی کرده است. Islamic Coin (کوین اسلامی) با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی آن برای سال 2023، قصد دارد تا پذیرش رمز ارز در منطقه غرب آسیا را افزایش و در عین حال تأمین مالی اسلامی را در 185 کشور جهان ارتقا دهد.

حق(Haqq)، یک اکوسیستم مستقر در دبی، بر اساس اصول و شریعت اسلام عمل و تلاش می‌کند تا محصولات مالی مطابق با شریعت را ارائه دهد. در قلب این اکوسیستم، کوین اسلامی (Islamic Coin) است؛ رمز ارز بومی که معاملات را تسهیل و در عین حال نوآوری و بشردوستی را تقویت می‌کند.

قابل ذکر است که 10 درصد از هر انتشار Islamic Coin به تلاش‌های بشردوستانه در سراسر جهان اسلام اختصاص خواهد یافت. این تعهد به تأثیر اجتماعی اعتبار و مجوز خود را از طریق فتوای چندین مقام مسلمان به دست آورده است.

محمد الکاف الهاشمی، یکی از بنیانگذاران اکوسیستم حق، تصور می‌کند که Islamic Coin به دارایی درجه یکی تبدیل شود. او معتقد است که اگر حتی درصد کمی از جامعه مسلمانان آنلاین، حدود 3 تا 4 درصد، این سکه را در اختیار داشته باشند، می‌تواند به مقیاس و موفقیت قابل مقایسه با بیت کوین دست یابد.

این هدف بلندپروازانه در حال حاضر بیش از 200 میلیون دلار سرمایه‌گذاری را جذب کرده است که با توجه به شرایط چالش برانگیز بازار در سال گذشته یک شاهکار چشمگیر است.

Islamic Coin و اکوسیستم حق در حال تغییر چشم‌انداز پذیرش ارزهای دیجیتال در خاورمیانه هستند. Islamic Coin با پرداختن به نگرانی‌های مسلمانان در رابطه با ماهیت حلال دارایی‌های دیجیتال، جایگزینی مطابق با شریعت ارائه می‌کند که با ارزش‌های جمعیت مسلمان جهان مطابقت دارد.

Islamic Coin قرار است با انتشار عمومی آتی خود در سال 2023، چشم‌انداز مالی را متحول و در عین حال از تلاش‌های بشردوستانه حمایت کند و مسلمانان در سراسر جهان را با معاملات بدون وقفه، شفاف و فرامرزی توانمند سازد. از آنجایی که خاورمیانه از ارزهای دیجیتال و مالی اسلامی استقبال می‌کند، چشم‌انداز اکوسیستم حق از یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک چین و مبتنی بر اخلاقیات، آماده است تا آینده صنعت تأمین مالی را تغییر دهد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - ۲۰:۴۴
0
0
بنده چند تاشو خریدم عالیه به نظرم
captcha