مجموعه کارگاه‌های «فهم قرآن در دبستان» برگزار می‌شود + پوستر
کد خبر: 4162819
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
از سوی مدرسه تزکیه و تعلیم

مجموعه کارگاه‌های «فهم قرآن در دبستان» برگزار می‌شود + پوستر

مجموعه کارگاه‌های «فهم قرآن در دبستان» به همت مدرسه تزکیه و تعلیم و با هدف خیرگزینی دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی با اتکا به سوره‌های جزء سی قرآن برگزار می‌شود.

کارگاه‌های «فهم قرآن در دبستان»به گزارش ایکنا، مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم(آموزش و پرورش) وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران کارگاه زندگی با سوره‌های جزء 30 را با عنوان «فهم قرآن در دبستان» ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا ششم برگزار می‌کند.

این برنامه بنا دارد به واسطه آموزش مفاهیم سوره‌های جزء سی قرآن کریم دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را به توان تشخیص و انتخاب خیر برساند.

خیرگزینی غایت رشد انسان در هفت سال دوم زندگی هر فردی است و هر پایه دبستان مقصدی معین دارد که یکی پس از دیگری دانش‌آموز را به سطح خیرگزینی می‌رساند. در  هر  یک از این کارگاه‌ها و برای رسیدن به مقصد تعیین شده، چند سوره در نظر گرفته شده است.

مقاصدی تعیین شده برای هر پایه در این کارگاه‌ها به شرح زیر تعریف شده است:

ـ پایه اول؛ تحرک و نشاط

ـ پایه دوم؛ دیدن تنوع و درک تمایز خوب و بد

ـ پایه سوم؛ درک قوانین و انجام کارهای خوب و ساده

ـ پایه چهارم؛ توان برنامه‌ریزی و انجام کارهای خوب بیشتر

ـ پایه پنجم؛ دقت برای عمل و تمایل به کارهای خوب

ـ پایه ششم؛ توان انجام و گسترش کارهای خوب.

داوطلبان شرکت در این کارگاه‌ها باید پیش از حضور در جلسه مورد نظر، صوت‌های سوره‌های پایه ذکر شده را از کانال کارگاه‌های سیفی، مدرس کارگاه، در پیام‌رسان بله به نشانی https://ble.ir/kargah_seifi گوش داده و سؤالات، تجارب و خاطرات خود را مورد نظر قرار دهند و پس از آن با شرکت در جلسه مجازی با حضور مدرس کارگاه، آنها را با سایر شرکت‌کنندگان در کارگاه مطرح کنند.

نخستین کارگاه از این مجموعه کارگاه‌ها، یکشنبه 29 مردادماه از ساعت 15 تا 17 با عنوان «زندگی با 4 سوره پایه ششم» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور مجازی در این کارگاه می‌توانند به نشانی
https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/ttalim.jalasateelmi مراجعه کنند.

مجموعه کارگاه‌های «فهم قرآن در دبستان» برگزار می‌شود  
انتهای پیام
captcha