بانوی عراقی حافظ قرآن در مسابقات بین‌المللی اردن شرکت می‌کند
کد خبر: 4187130
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

بانوی عراقی حافظ قرآن در مسابقات بین‌المللی اردن شرکت می‌کند

یک بانوی عراقی که از حافظان قرآن کریم در مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حسینی به حساب می‌آید، قرار است در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در اردن شرکت کند.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، ساره رحیم جبار، بانوی عراقی حافظ قرآن که یکی از حافظان قرآن مرکز آموزش قرآن در شعبه تبلیغات دینی بانون وابسته به آستان مقدس حسینی است، خود را برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در اردن آماده می‌کند تا به عنوان نماینده عراق در آن شرکت کند.

این مسابقات در ماه مبارک رمضان آینده برگزار خواهد شد.

ساره جبار در مسابقات کشوری بانوان نخبه که ششمین دوره آن توسط مرکز ملی علوم قرآنی اداره اوقاف شیعیان و با همکاری دارالقرآن آستان مقدس حسینی برگزار شد، موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی در سخنانی در این خصوص گفت: پس از آنکه رتبه نخست این مسابقات را به دست آوردم، اکنون نماینده عراق و آستان مقدس حسینی در مسابقات بین المللی قرآن کریم در اردن خواهم بود که ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

ششمین دوره مسابقات سراسری بانوان نخبه توسط مرکز ملی علوم قرآنی در اداره اوقاف شیعیان و با همکاری دارالقرآن آستان مقدس حسینی برگزار شد که در جریان آن 25 حافظ قرآن کریم از تمام استان‌های عراق شرکت کرده بودند.

انتهای پیام
captcha