پایان کار رژیم صهیونیستی نزدیک است
کد خبر: 4061478
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
خواهر دبیر کل پیشین حزب‌الله لبنان:

پایان کار رژیم صهیونیستی نزدیک است

خواهر شهید سید عباس الموسوی، دبیر کل پیشین حزب‌الله لبنان با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در شکل گیری مقاومت، تأکید کرد: تحقق آرمان آزادسازی قدس و زوال رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم تجدید میثاق فعالان، سازمان‌های مردم‌نهاد و اصحاب رسانه با آرمان رهایی قدس، ۱۱ خردادماه در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

فرهنگسرای رسانه، جمعیت دفاع از ملت فلسطین، خبرگزاری قدس، اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین، مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و حرم مطهر امام(ره) در برگزاری این مراسم همکاری داشتند.

خانم هدی الموسوی، خواهر شهید سید عباس الموسوی، دبیر کل پیشین حزب‌الله لبنان نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

وی سخنان خود را با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز کرد و در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران چشمه‌ای است که همه آزادگان جهان را سیراب می‌کند، گفت: رهبر این انقلاب بزرگ یعنی حضرت امام (ره) با شکستن قیود استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا در ایران، آزادی سرزمین مقدس فلسطین را هدف تمام مسلمانان اعلام کرد.

خواهر دبیر کل پیشین حزب‌الله لبنان تأکید کرد: این امام خمینی (ره) بود که هسته اولیه حزب‌الله را ایجاد کرد، هسته‌ای که بعدها به درختی تناور بدل شد و اشغالگران را از لبنان بیرون راند. همه این امور از برکت آن رهبر بزرگ است.

وی، شهید سید عباس الموسوی همواره عمل امام خمینی (ره) را نمونه‌ای کوچک از عمل رسول‌الله (ص) می‌دید. او عاشق امام بود و دنیا را از چشم ایشان می‌دید. امام برای وی حجت بود و با نگاهی الهام گرفته از امام پای در راه آرمان فلسطین نهاد و تا شهادت این نگاه را حفظ کرد و بعدهای سید حسن نصرالله و دیگر بزرگان مقاومت نیز از وی الهام گرفتند.

خواهر دبیر کل پیشین حزب‌الله لبنان در پایان با اشاره به تأکید شهید الموسوی در روز وفات امام (ره) بر ادامه راه ایشان برای آزادسازی قدس، گفت: امروز که موشک‌های مقاومت به قلب رژیم صهیونیستی رسیده و شعار قدس مسئله تمام مسلمانان در همه جا طنین افکنده می‌توان با اطمینان بالاتری گفت که به اذن الهی پایان کار اسرائیل نزدیک است و رژیم صهیونیستی رو به زوال خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha