بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)
کد خبر: 4061565
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه بدین شرح است:

سی‌وسومین سالگرد ارتحال جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و رهبر قیام خونین ١۵ خرداد، حضرت امام خمینی(ره)، منادی وحدت، عدالت طلبی، ظلم ستیزی، استقلال خواهی و استکبارستیزی را گرامی می‌داریم.

منظومه عظیم فکری و آرمان‌های سترگ امام خمینی(ره) به عنوان معمار انقلاب شکوهمند اسلامی و رهنمودهای داهیانه خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، طلیعه تحقق تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی را نوید می‌دهد.

امروز در سال‌های آغازین گام دوم انقلاب اسلامی، علی رغم بیش از چهار دهه سیاست‌های خباثت‌آمیز استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و تحمیل انواع تحریم، جنگ، تروریسم و مشکلات اقتصادی علیه ملت انقلابی ایران، کشورمان مقتدرتر از هر زمان دیگر با نقشه‌های شوم دشمنان در داخل، منطقه و جهان مقابله می‌کند.

دشمنان ملت فرهیخته و انقلابی ایران علی رغم تمامی سیاست‌های شیطنت آمیز خود در جلوگیری از حرکت کشور به سوی قله‌های عظیم پیشرفت ناکام ماندند و با توسعه امواج خصمانه تحریف و تفتین، ایجاد یأس و ناامیدی و با سوء استفاده از مشکلات معیشتی این مردم شریف که همگی به آن وقوف دارند، تلاش می‌کنند مانع ترویج الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت در میان ملت‌های اسلامی و آزاده جهان شوند. 

مدعیان دروغین آزادی و سردمداران فرهنگ ستیزی، از تحقق «جهاد تبیین» آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتشار اندیشه‌های های امامین انقلاب، به شدت واهمه دارند و با دامن زدن به سیاست ایران هراسی و اسلام هراسی، به زعم خود می‌کوشند از شکل گیری تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی و فراگیر شدن  این الگوی غرور آفرین در منطقه و جهان جلوگیری کنند.    

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با نثار درود و صلوات به روح ملکوتی امام خمینی(ره) و میثاق مجدد با جانشین بر حق آن امام راحل و با گرامیداشت یوم الله 15 خرداد، به دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان تأکید می‌کند که ملت قدرشناس و انقلابی ایران به برکت انفاس قدسی امام خمینی(ره) و با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و به ثمره خون شهیدان با صیانت از این شجره طیبه، مقتدرانه به سوی تمدن نوین اسلامی ـ ایرانی و اعتلا، عزت و سربلندی نظام اسلامی حرکت خواهد کرد و نظام جهانی سلطه را با فرهنگ والای خود به چالش خواهد کشید.

انتهای پیام
captcha