فاطمه شیرازی موفق به دریافت اجازه «اقراء قرائات عشر» شد + فیلم
کد خبر: 4065115
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
برای نخستین‌بار در کشورمان؛

فاطمه شیرازی موفق به دریافت اجازه «اقراء قرائات عشر» شد + فیلم

فاطمه شیرازی، موفق به دریافت اجازه‌ «قرائت و اقراء قرائات عشر» (تلاوت کل قرآن کریم به قرائات 10گانه، ٢٠ روایت) شد.

فاطمه شیرازیبه گزارش ایکنا، فاطمه شیرازی، حافظ کل قرآن کریم و از مدرسان و داوران مسابقات قرآن توانست روز گذشته، 29 خردادماه با حضور در مراسم اِشهار در شهر نجف اشرف و در جوار بارگاه نورانی و ملکوتی مولای متقیان حضرت علی(ع) اجازه‌نامه قرائت 10گانه دریافت کند.


بیشتر بخوانید:


او با حضور در این مراسم موفق به دریافت اجازه «قرائت و اقراء قرائات عشر» (تلاوت کل قرآن کریم به قرائات 10گانه، ٢٠ روایت) از شیخ مصری، محمد فهمی عصفور شد و به عنوان نخستین بانوی دارنده این اجازه در جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

یادآوری می‌شود، مراسم رونمایی از اجازه‌نامه قرائت فاطمه شیرازی ششم آذرماه 1398 در سالن اجتماعات مؤسسه مهد قرآن برپا شد.

سیدمحسن موسوی‌بلده، استاد تجوید و قرائت قرآن نیز در پیام کوتاهی این موفقیت را به این بانوی قرآنی تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: «این موفقیت درخشان را به ایشان و مادر بزرگوارشان حافظ کل قرآن، سرکار استاد خانم صریحی‌نژاد و‌ تمامی جامعه پرافتخار قرآنی کشورمان تبریک می گویم.»

همچنین دکتر ناصر سیم‌فروش، رئیس گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز پیام تبریکی صادر کرد؛ «بسم الله الرحمن الرحیم

خواهر گرامی سرکار خانم فاطمه شیرازی

عضو محترم گروه قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

موفقیت جنابعالی را در کسب اجازه کامل قرائات ده‌گانه قرآن کریم از استاد بزرگ مصری محمد فهمی عصفور به عنوان اولین بانوی ایرانی و به عنوان عضوی از جامعه پزشکی کشور به جنابعالی و نیز جامعه قرآنی بانوان و علی الخصوص جامعه پزشکی و پیراپزشکی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

این موفقیت جنابعالی نمونه‌ای از ظرفیت عظیم و ویژه بانوان کشور در کسب رتبه‌ها و درجات ممتاز در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی و به ویژه عرصه قرآنی و نشان‌دهنده روحیه دینی و قرآنی، عزم، اراده، جدیت و تلاش بانوان کشور می‌باشد. آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون الهی از درگاه خداوند متعال برای شما خواستارم.»

انتهای پیام
captcha