برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا
کد خبر: 4065769
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها و چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه تا اول تیرماه درحال برگزاری است.

سیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هواییسیدمحسن مصطفوی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها و چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه تا اول تیرماه در سراسر یگان‌ها و منازل سازمانی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مسابقات با شعار «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 20 و 25 جزء، اذان و مفاهیم جزء 22(در بخش خانواده‌ها) و جزء 25(در بخش کارکنان پایور و وظیفه) در مساجد یگان‌ها و منازل مسکونی در حال برپایی است.

مصطفوی با اشاره به نوآوری این دوره از مسابقات، اضافه کرد: در مسابقات امسال تیم داوری در دو بخش بانوان و آقایان از مرکز برای قضاوت مرحله مقدماتی به یگان‌ها و منازل سازمان اعزام می‌شود تا تمامی قرآن‌دوستان حتی در محروم‌ترین نقاط ایران از نکات آموزشی اساتید بهره‌‌مند شوند و از سوی دیگر کارگاه‌های آموزشی و محافل انس با قرآن نیز برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به تدوین دستورالعمل طرح‌ها‌ی تشویقی با حمایت‌های امیر فرماندهی این دستورالعمل به صورت کامل در سطح نیروی هوایی اجرا شد که موجب رضایت حداکثری شد. این طرح تشویقی شامل تشویق در دستور، کمک هزینه مشهد و اماکن زیارتی، مرخصی تشویقی، ارتقای درجه و ... می‌شود.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش بیان کرد: نفرات برتر این مرحله به مرحله نهایی مسابقات نیروی هوایی راه‌پیدا می‌کنند. این مرحله از مسابقات به صورت حضوری از 31 مردادماه تا سوم شهریورماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha