دومین دعای کمیل زائران ایرانی در مدینه برگزار می‌شود
کد خبر: 4066200
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

دومین دعای کمیل زائران ایرانی در مدینه برگزار می‌شود

دومین دعای کمیل زائران ایرانی سرزمین وحی امشب در شهر پیامبر رحمت (ص) برگزار می‌شود.

دومین دعای کمیل زائران ایرانی در مدینه برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دعای کمیل زائران ایرانی که به سرزمین وحی مشرف شده‌اند امشب دوم تیرماه در شهر پیامبر(ص) طنین‌انداز می‌شود.

زائران ایرانی مراسم روحبخش و عرفانی دعای کمیل را با نوای میثم مطیعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در هتل‌ موفنبیک مدینه النبی زمزمه خواهندکرد.

در دومین مراسم دعای کمیل زائران ایرانی در شهر پیامبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین فلاح‌زاده خطیب بعثه مقام معظم رهبری سخنرانی و علی فراهانی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت مرثیه سرایی و نوحه خوانی خواهد کرد.

همچنین نخستین دعای روحبخش کمیل امشب با حضور زائران ایرانی از سوی بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت نه و سی دقیقه امشب به وقت محلی در هتل «هالیدی این» برگزار می‌شود، زائران ایرانی پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اویسی، یکصدا دعای پرفیض کمیل را با نوای مهدی سماواتی زمزمه خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، آیین‌های مشابهی نیز در سایر هتل‌های مدینه منوره و مکه مکرمه به صورت همزمان با حضور پرشور زائران کشورمان برگزار خواهدشد.

گفتنی است بیش از نیمی از 39 هزار و 600 زائر ایرانی حج تمتع 1401 درحال حاضر به  مدینه منوره و مکه مکرمه حضور دارند و روند اعزام بقیه زائران نیز در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha