تلاوت نماینده ایران در مرحله مقدماتی شصت‌ودومین مسابقات مالزی + فیلم
کد خبر: 4068887
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰

تلاوت نماینده ایران در مرحله مقدماتی شصت‌ودومین مسابقات مالزی + فیلم

نماینده ایران در شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی روز گذشته تلاوت خود در مرحله مقدماتی این مسابقات را به صورت غیر حضوری انجام داد.

مسعود نوری نماینده ایران در شصت و دومین دوره مسابقات قرآن کشور مالزی

به گزارش ایکنا، مسعود نوری، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی روز گذشته 14 تیرماه تلاوت خود در مرحله مقدماتی این مسابقات را به صورت مجازی انجام داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این دوره که در حال حاضر همراه با کاروان قرآنی نور در سرزمین وحی حضور دارد، با هماهنگی‌های رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با ستاد برگزاری مسابقات مالزی، تلاوت خود را به صورت مجازی و از مکه مکرمه انجام داد. وی در این نوبت آیاتی از سوره مبارکه انعام را تلاوت کرد. 

شصت و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی امسال همچون رقابت‌های بین‌المللی قرآن ایران در دوران کرونایی به صورت تلفیق غیر حضوری(مرحله مقدماتی) و حضوری(مرحله نهایی) برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی تا قبل از شیوع بیماری کرونا در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن برپا می‌شد و از ایران نیز صرفاً یک قاری مرد به این مسابقات اعزام می‌شود.

مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی مهرماه امسال به صورت حضوری برپا می‌شود.

کد
 
تلاوت تصویری مسعود نوری، که از سوی رایزن فرهنگی ایران در مالزی، در اختیار ایکنا قرار گرفت، نیز قابل مشاهده است.
انتهای پیام
captcha