رتبه اول کنکور ریاضی: درس و تلاوت قرآن را با هم پیش بردم
کد خبر: 4075415
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

رتبه اول کنکور ریاضی: درس و تلاوت قرآن را با هم پیش بردم

سیدحسین سیدمهدی جاسبی، رتبه یک کنکور در گروه آموزشی ریاضی و فنی در کنار تحصیل به هنر تلاوت قرآن هم علاقه داشته و همین امر سبب شده تا در کنار آمادگی برای کنکور در جلسات قرآن هم شرکت کند؛ امری که به گفته او در موفقیتش بی‌تأثیر نبوده است.

سیدحسین سیدمهدی جاسبیبه گزارش ایکنا، اسامی نفرات برگزیده کنکور سراسری 1401 امروز از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد. در گروه آموزشی علوم ریاضی و فنی، سیدحسین سیدمهدی جاسبی از تهران توانست رتبه نخست را کسب کند. سیدحسین از جمله دانش‌آموزانی است که به حفظ و قرائت قرآن هم توجه داشته و همین علاقه‌مندی سبب شده تا در کنار تحصیل، به یادگیری قرآن نیز بپردازد. این رتبه برتر کنکور، تلاوت را به صورت حرفه‌ای نزد هادی رحیمی، قاری ممتاز کشور دنبال کرده و قصد دارد این هنر را جدی‌تر دنبال کند.

سیدحسین سیدمهدی‌جاسبی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا به ارائه توضیحاتی درباره نحوه آمادگی‌اش برای کنکور پرداخت و بیان کرد: در مدرسه علوی تحصیل کردم. برای موفقیت در کنکور از سال دهم تلاش خود را آغاز کردم و از سال تحصیلی دوازدهم هم به صورت جدی‌تر این مسئله را پیگیری کردم. در این مدت در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم و به صورت میانگین در روز بین 8 تا 10 ساعت مطالعه داشتم.

رتبه برتر گروه ریاضی کنکور 1401 با اشاره به علاقه‌مندی‌اش به فراگیری قرآن کریم گفت: زمانی که سن کمتری داشتم به حفظ قرآن می‌پرداختم، همچنین از 11 سالگی به تلاوت قرآن علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم تلاوت را به صورت حرفه‌ای دنبال کنم. بر همین اساس در جلسات قرآن استاد هادی رحیمی شرکت می‌کردم و تمریناتم را تا آخرین روزهای سال گذشته به صورت منظم ادامه دادم.

وی بیان کرد: علاقه‌مندی من به قرآن سبب شد تا در روزهای کنکور، هم به درس و هم به تلاوت قرآن بپردازم و تمام تلاش خود را به کار بستم تا میان این دو تداخلی به وجود نیاید.

سیدمهدی‌جاسبی گفت: این موفقیت را پیش از هر چیز از الطاف الهی می‌دانم و معتقدم انس با قرآن و حضور در جلسات قرآن توانسته در این مسیر پیشرفت تأثیر مثبت داشته باشد.

وی در پایان گفت: برنامه‌ام برای آینده این است که احتمالاً رشته کامپیوتر را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب و قصد دارم تلاوت قرآن را نیز به صورت حرفه‌ای دنبال کنم. به همه نوجوانان و جوانان توصیه می‌کنم که اول به خدا توکل کنند و بعد به اهل بیت(ع) متوسل شوند و از هیچ تلاشی برای موفقیت دریغ نکنند.

خبرگزاری ایکنا برای این قاری عزیز و دانشجوی کوشای ایرانی آرزوی موفقیت روزافزون در سایه قرآن و عترت دارد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۳
0
6
ماشاالله
امیدوارم باعث خیر فراوان برای کشورمان باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۶ - ۱۱:۲۸
1
2
قرآن به عمر و تلاش و زندگی شما برکت داده و خواهد داد ان شاء الله در سايه قرآن واهل بيت مستدام باشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۹
0
4
خدا حفظتان کند و به مربیان زحمتکش و متعهد شما خیر و برکت بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۴
0
3
تبارک الله احسن الخالقین
captcha